חדשות בארץ

אבסורד: בן חמש הותקף באלימות באילת, על ידי שתי אימהות שהחליטו 'לסגור חשבון'

שופט הרשיע אישה שהיכתה באכזריות ילד בן חמש, שהרביץ לילדה בת גילו במהלך חופשה באילת

אא

ארבעה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי כספי הוטלו על אישה שתקפה באילת, ביחד עם חברתה - ילד בן חמש בלבד. 

התקרית אירעה לפני כשנתיים במלון 'מלכת שבא' באילת, ועד לאחרונה התנהלו הדיונים על כך בין כתלי בית המשפט בלבד. כעת, משניתן גזר הדין, הותרו לפרסום פרטי התקרית המזוויעה: בן החמש שהה באזור המלון עם הבייביסיטר שלו, כשמסיבה כלשהי - מריבה החלה להתפתח בינו לבין בתה של האישה המכה. 

על פי החשד, הילד התחיל את המריבה, והיכה את הילדה. כשהילדה רצה אל אמה עם דם שנוזל מאפה - האם 'לא נשארה חייבת' והלכה לסגור חשבון עם הילד, מבלי לחפש את הוריו ומבלי לעדכן אותם בתקרית. 

על פי העדויות, היא וחברה שהייתה עמה במקום משכו את הילד באלימות בגופו. החברה סטרה על פניו של הילד. הוא נפל ובכה בהיסטריה, אך האישה המשיכה במעשיה, והחלה לבעוט בו. רק כאשר נוצרה מהומה במקום, הוריו של הילד 'קלטו' מה קורה, רצו אליו והזעיקו את שוטרי מרחב אילת.

נגד שתי הנשים הוגשו כתבי אישום, אלא שהשופט שי ברגר הלחיט להרשיע רק את האישה שהיכתה את הילד ולא את האישה שדחפה וצעקה. השופט נימק את החלטתו בכך שלדבריו האישה לקחה אחריות על מעשיה והביעה חרטה על כל מה שקרה, לעומת חברתה שלא הביעה חרטה וצער, ואף הגיעה לחציית קו אדום של אלימות פיזית בפועל.

האישה המכה נידונה, כאמור, לארבעה חודשי מאסר על תנאי. בנוסף, היא תשלם למשפחתו של הילד פיצוי כספי של 2,500 שקלים כמו גם 150 שעות שירות ציבורי. כדי ללמד את הלקח, השופט החליט כי גם האישה השנייה תשלם למשפחתו של הילד פיצוי בסך של 2,000 שקלים. בנוסף, היא נידונה ל-12 שעות עבודות שירות לציבור.

תגיות:אימהותחינוךאבסורדמתירני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה