סמארטפונים ואינטרנט

המיתוג החדש של טוויטר יוצא לדרך: מאסק הציג את X ונפרד מהציפור הכחולה

הרשת החברתית נפרדת מהשם "טוויטר" ומסמל הציפור הכחולה שמזוהה איתה. מהיום תיקרא הרשת בשם X, כאשר אילון מאסק שואף להפוך אותה ל"סופר אפליקציה" הכוללת מגוון שירותים

  • ו' אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הסוף של טוויטר: אילון מאסק, הבעלים של הרשת החברתית, הודיע כי שמה של הרשת יהפוך ל-X והיא תמותג מחדש.

הלוגו החדש מופיע כעת בתור תמונת הפרופיל של מאסק, והרשת נפרדה מלוגו הציפור הכחולה.

כבר אתמול הבהיר מאסק ששם הרשת החברתית והמיתוג ישתנו. "בקרוב נגיד שלום למותג טוויטר ובהדרגה לכל הציפורים", צייץ בטוויטר פרסם סרטון קצר שבו מתחלפת הציפור הכחולה של טוויטר באות X מהבהבת.

מנכ"לית טוויטר לינדה יאקרינו צייצה: "X כאן, בואו נעשה את זה!", והוסיפה: "זה דבר נדיר במיוחד - בחיים או בעסקים - שאתה מקבל הזדמנות שנייה להשאיר רושם גדול. טוויטר השאירה רושם מאסיבי ושינתה את הדרך שבה אנחנו מתקשרים. עכשיו, X תיקח את זה הלאה, ותעשה טרנספורמציה לכיכר העיר הגלובלית". יאקרינו הוסיפה כי X תתמקד ב"אודיו, וידאו, הודעות, תשלומים/בנקאות" ו"תיצור זירת מסחר גלובלית לרעיונות, סחורות, שירותים והזדמנויות". לדבריה, האפליקציה החדשה תהיה מבוססת על בינה מלאכותית ו"תחבר את כולנו בדרכים שאנחנו רק מתחילים לדמיין".

מאז שרכש מאסק את חברת טוויטר לפני 9 חודשים הוא קיבל מספר החלטות דרמטיות. ביניהן, פיטורי אלפי עובדים - כ-80% ממצבת כוח האדם, רבים מהם ממש בימים הראשונים לכהונתו כמנכ"ל. בנוסף, הכנסות החברה צנחו בכ-50% לאחר שמפרסמים רבים התרחקו מהרשת החברתית בעקבות צמצום ניטור התכנים שהוביל לעלייה בשיח הרעיל בפלטפורמה. כמו כן מאסק התנה את קבלת תג האימות, הווי הכחול, בתשלום על שירות טוויטר בלו, ולאחרונה החליט להגביל את מספר הפוסטים שמשתמשים יכולים לראות ביום. נראה כי ההחלטה להיפרד משם הרשת ומהלוגו הוותיק הינה אחת מההחלטות המשמעותיות שקיבל מאסק.

תגיות:טוויטראילון מאסק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה