חדשות בארץ

הרצוג קורא להגיע להסכמות: "קורא לצדדים השונים לגלות אחריות"

ראשי האופוזיציה החליטו להחרים את ההצבעה על עילת הסבירות בקריאה שלישית - אם לא יושגו הבנות לפניה. נשיא המדינה קרא להגיע להסכמות

  • ו' אב התשפ"ג
(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)
אא

נשיא המדינה יצחק הרצוג קרא הבוקר (שני) לקואליציה ולאופוזיציה להגיע להסכמות לגבי המשך חקיקת הרפורמה המשפטית ועילת הסבירות ולא להגיע לאישור חקיקה באופן חד צדדי.

"אנחנו במצב חירום לאומי. זה הרגע לאחריות", אמר הנשיא. "אנו פועלים מסביב לשעון, בכל דרך אפשרית, כדי למצוא פתרון. קיימת תשתית אפשרית להבנות, אך יש עדיין פערים שמחייבים מהצדדים השונים לגלות אחריות".

"אזרחי ישראל צמאים לתקווה ומצפים לאחריות ומנהיגות. בשעת נעילה זו, אני קורא לנבחרי הציבור לנהוג באומץ, ולהושיט יד במטרה להגיע להבנות", הוסיף הנשיא.

במקביל, ראשי האופוזיציה החליטו להחרים את ההצבעה על עילת הסבירות בקריאה שלישית - אם לא יושגו הבנות לפניה.

מנגד, בקואליציה מתנגדים לפשרה. "אין לנו מנדט לבצע 'ריכוכים' בחקיקה שתכליתם למעשה אחת: לעקר אותה מתוכנה ולהפוך אותה לנטולת כל השפעה ממשית - ובוודאי שאין לנו מנדט לכל התחייבות לדחות את המשך הרפורמה אותה העניק לנו הציבור מנדט עצום להעביר. מי שמנהל את מדינת ישראל היא ממשלת ישראל - לא שקמה ברסלר ולא אהוד ברק. יש להעביר את החקיקה כמות שהיא ולאחריה להמשיך הלאה", לשון חברי הקואליציה.

תגיות:יצחק הרצוגהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה