חם ברשת

העיתונאי זועם: "הימין מפסיק להיות פראייר. לא אתן שקל לחברות ששובתות"

בפוסט ויראלי יצא שמעון ריקלין נגד בכירי המשק ומנהיגי המחאה: "את זרקא הליכוד העיף, אהוד ברק מדבר על גופות של יהודים בירקון שיאפשרו את חזרתו לראשות המדינה אבל איש מהשמאל לא מגנה אותו"

  • ו' אב התשפ"ג
(צילום: גילי יערי / פלאש 90)(צילום: גילי יערי / פלאש 90)
אא

"איציק זרקא דיבר נורא ואיום וחטף גינויים חד משמעיים מכל הימין וניתנה הוראה להעיף אותו מהליכוד. אהוד ברק מדבר על גופות של יהודים בירקון שיאפשרו את חזרתו לראשות המדינה. ואיש מהשמאל אפילו לא אחד מגנה אותו או אומר משהו נגד הדברים הנוראים הללו". כך כתב העיתונאי שמעון ריקלין בפוסט שפרסם בסוף השבוע. "כלום. שתיקה. אפילו מגבים אותו. מה קורה פה?", המשיך ריקלין וטען כי יש "איפה ואיפה" בין השמאל לימין בהקשר הזה.

"אהוד ברק סיפר שחבר אמר לו שהסיכוי שלו לחזור לחזור לשלטון הוא רק 'כשיצופו בירקון גופות של יהודים שנהרגו על ידי יהודים'", הסביר ריקלין. "מאז שהוא סיפר את זה. ברק חותר בהתמדה ליעד הזה. העיקר בשבילו לחזור שוב לשלטון. אז מי פה מסית? מי פה מפלג? מי מוביל אותנו למלחמת אחים?".

ריקלין הוסיף וכתב כי "ראינו את ברסלר (שקמה ברסלר, מובילת המחאה, י"א) עם אותן סיסמאות בושה בושה ואובדן הדמוקרטיה עוד מימי הקורונה. נחשפנו לסרטון מהעבר שבו ברק מתאר את חזרתו לשלטון דרך גיוס הכסף עימות עם שוטרים וכו'וגופות בירקון של יהודים הוא מדגיש. וכן. חזרה לשלטון". ריקלין טוען כי "ברק אומר למקורביו ששמונים זה השבעים החדש. לפחות בואו נפסיק עם העמדת פנים שזה קשור בכלל למשהו בתחום המשפט. זה קשור לשגעון גדלות לקנאה ולרצון לשלטון. די לבלשט".

הבוקר (שני) התייחס ריקלין גם לנושא השבתת המשק על ידי חלק מהחברות. "לצערי הרב, המיעוט ממשיך להחרים את הרוב. ביג, עזריאלי, אמות, פוקס, מליסרון, מלונות פתאל, סופר פארם - דוגמאות לחברות שמנסות לחנך אותנו ולשבות היום נגד הרפורמה. אני אעשה ככל כוחי לא לתת להם שקל שיפרנס אותם. הימין חייב להפסיק להיות פראייר. צרפו פה בבקשה עוד חברות ששובתות שאדע למי לא ללכת".

תגיות:אהוד ברקשמעון ריקלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה