סלבס בהתחזקות

יעל בר זוהר: "בשבתות סוגרים טלפונים, אין אצלנו מסכים בבית"

המנחה והשחקנית סיפרה על התקרבותה לדת: "כבר ארבע שנים אני מתנתקת בשבתות, ומאוד אוהבת את זה. אני הולכת לבית כנסת מדי פעם בשכונה"

  • ו' אב התשפ"ג
(צילומים: פלאש 90, shutterstock)(צילומים: פלאש 90, shutterstock)
אא

השחקנית והמנחה יעל בר זוהר סיפרה בראיון ל"שבעה לילות" על ההתחזקות והחיים לצד בעלה גיא זוארץ, שמתחזק בעצמו בשנים האחרונות.

"גיא (זוארץ, בעלה, י"א) בא ממשפחה מסורתית. לי לא היה חיבור לדת בכלל. בשנים האחרונות אולי לא הרגשתי בנוח לדבר על זה כי זה תהליך אישי שאני עוברת, אבל בשבתות אני סוגרת טלפונים, אין מסכים אצלנו בבית", אמרה בר זוהר.

בהמשך התייחסה לעניין השבת ואמרה: "כבר ארבע שנים אני מתנתקת בשבתות, ומאוד אוהבת את זה. אני הולכת לבית כנסת מדי פעם בשכונה, בעיקר בחגים".

לאחרונה, לאחר שהלך לעולמו אביו של המנחה גיא זוארץ, זיגי ז"ל, פתחה בר זוהר את הלב בפני העוקבים שלה וסיפרה על הקשר ההוא ועל הגעגועים אליו. גם את העניין הזה קשרה להכנות לשבת.

היא סיפרה כמה קשה היה לה כשבפעם הראשונה בחייה הלכה לקנות חלות לשבת, כשזיגי ז"ל, אופה במקצועו, היה אופה עבורה במשך שנים, מאז התחתנה. "בפעם הראשונה שנכנסתי למאפייה השכונתית, נחנקתי מדמעות ובאוטו התפרקתי מבכי. אני עוד לומדת את זה. לקנות את החלות/לחמניות, להתעצב, להתגעגע, ולהתגבר. מתגעגעת אליך, זיגי. בקיצור, תרימו טלפון להורים שלכם ותגידו להם שבת שלום", כתבה.

בר זוהר פרסמה בסטורי נוסף תמונה שלה לצד אביה. "ובנוהל הקבוע של שישי, ביקור אצל אבא שלי המתוק. תזכורות להודות על הזכות שיש לי לחבק אותו. להודות לו על מה שהוא עשה בשבילי, לקיים מצוות כיבוד הורים שהיא יקרה לי מכל".

תגיות:יעל בר זוהרשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה