חדשות בארץ

מפקד גולני חושף: "אין לנו אף חייל שסירב להגיע למילואים"

"המצב טוב בחטיבות הסדירות והמצב טוב במילואים", אומר מפקד חטיבת גולני, "כל אחד מגיע עם המטען שלו, שם אותו בצד ומתחיל להתאמן"

  • ב' אב התשפ"ג
(צילום: אורי לנז / פלאש 90)(צילום: אורי לנז / פלאש 90)
אא

מפקד חטיבת גולני, אל"מ יאיר פלאי, העניק אמש (רביעי) ריאיון ל'כאן חדשות', והבהיר כי אין אף חייל בגולני שסירב להגיע למילואים.

"אין אף חייל בגולני שסירב להגיע למילואים בגלל המחאה", הדגיש פלאי, "המצב טוב בחטיבות הסדירות והמצב טוב במילואים. כל אחד מגיע עם המטען שלו, שם אותו בצד ומתחיל להתאמן. זה צבא העם ואם אנחנו רוצים להישאר בארץ הזאת כדאי שנגיע לפה כשקוראים לנו".

פלאי סיפר על התרגיל החטיבתי וחזר שוב: "יש פה מאות אנשי מילואים. כל מי שקראנו לו הגיע. אין חייל בגולני שלא מגיע בגלל דעות אישיות, או איך שתקרא לזה".

עוד התייחס מפקד החטיבה להודעתם של אנשי חיל האוויר בדבר סירוב ההתנדבות: "המפקדים בחיל האוויר מטפלים באנשיהם ויודעים מה לדרוש", אמר, "אני מעריך את הטייסים ואת חיל האוויר, כל יום וכל לילה. אחים שלנו בדם. אני לא המפקד שלהם מה שאני חושב, האמירות שלי ברורות וחדשות. יותר משזה יפגע בנו ברמה הביטחונית, זה מפלג".

פלאי התייחס למתיחות בגבול הצפון באמרו: "אנחנו כן מרגישים ההתחממות בצפון וגם במוקמות אחרים סביבנו. העסק לא רגוע ולכן אנחנו מוכנים כל הזמן. אנחנו לא יכולים להוציא את העיניים מהמשקפת אפילו לא לרגע. אני יודע, אני צריך להיות מוכן".

תגיות:מילואיםחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה