חדשות בארץ

המפכ"ל הגיע לקבר יוסף וריגש: "למען אחדות ישראל והצלחה ביום הקדוש הזה"

לראשונה בישראל, מפכ"ל המשטרה מגיע לקבר יוסף לבוש על מדים. יחד איתו, הגיע עוד בכירים במשטרה ונותרו שם למרות העימותים הקשים בין פלסטינים לחיילי צה"ל

  • ב' אב התשפ"ג
(צילום ארכיון: אריה לייב אברמס / פלאש 90)(צילום ארכיון: אריה לייב אברמס / פלאש 90)
אא

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, הגיע לפנות בוקר (חמישי) לקבר יוסף שבשכם. המפכ"ל השתתף בתפילה יחד עם עוד אלפי מתפללים נוספים שפקדו את הקבר לקראת פתיחת התפילות בתשעת ימי האבלות של תשעה באב. כזכור, תפילת מתפללים לקבר נאסרה בתקופה האחרונה בגלל הרגישות הביטחונית, אך נפתחה מחדש אתמול. הידיעה מפתיעה משום ששבתאי הוא המפכ"ל הראשון שמבקר במקום על מדים.

שבתאי אמר הלילה: "למען אחדות עם ישראל, למען בטחון עם ישראל, שיהיה לנו רק בריאות והצלחה ביום הקדוש הזה". הגעתו כמובן עוררה ביקורת ואנשי שמאל כתבו ביקורות ברשתות החברתיות. שבתאי לא נרתע ועשוי להגיע לביקור נוסף בקבר יוסף בקרוב.

לא רק המפכ"ל השתתף בתפילה הלילה, אלא גם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, רב השומרון הרב אליקים לבנון, מפקד מחוז ש"י ניצב עוזי לוי, מח"ט שומרון אלוף משנה שמעון סיסו ומפקד אוגדת איו"ש תת אלוף אבי בלוט.

כצפוי, עימותים קשים פרצו בין פלסטינים לכוחות צה"ל, שאבטחו את המתפללים. מטען הושלך לעבר דחפור של צה''ל ואבנים יודו לעבר החיילים. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי עשרות בני אדם נפצעו במהלך העימותים - שני פצועים קשה פונו לבתי החולים ופלסטיני בן 19 נהרג.

תגיות:מפכ"ל המשטרהקבר יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה