חדשות בארץ

לוין לקראת עצרת הימין בתל אביב: "הקול שלנו לא שווה פחות מהקול של מישהו אחר"

שר המשפטים קרא לתומכי הרפורמה המשפטית להגיע לעצרת הימין, שתתקיים ביום ראשון הקרוב בצומת קפלן בתל אביב: "השמיעו את קולכם בעוצמה"

  • כ"ט תמוז התשפ"ג
אא

לקראת ההפגנה הגדולה של תומכי הרפורמה המשפטית, שתתקיים בשבוע הבא בתל אביב, שר המשפטים יריב לוין פנה היום (שלישי) בקריאה לציבור להגיע לעצרת ולהשמיע את קולו.

בסרטון שפרסם, אמר לוין: "יקיריי, תומכות ותומכי הרפורמה. אנחנו מתכנסים ביום ראשון, 23.7, בערב בתל אביב, כדי להביע שוב בעוצמה את קולנו בעד הרפורמה, בעד דמוקרטיה אמיתית, בעד כיבוד תוצאות הבחירות. הקול שלנו לא שווה פחות מהקול של מישהו אחר, הזכות שלנו להיות שותפים בקביעת עתידנו כאן לא פחותה משל כל אחד אחר".

"אנחנו מתקנים, אנחנו עושים את זה באחריות, אבל אנחנו חייבים לעשות את השינוי הגדול במערכת המשפט. אז אני פונה לכל אחת ואחד מכם – אנא בואו, השמיעו את קולכם בעוצמה", סיכם השר.

עצרת הימין, בה צפויים להשתתף גם שרים ואישי ציבור, תיערך במקביל לדיונים בכנסת לקראת העברת החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה שנייה ושלישית כבר למחרת בבוקר. לדברי מארגני ההפגנה, שעמדו גם מאחורי ארגון עצרת המיליון בירושלים עם פתיחתו של כנס הקיץ של הכנסת, "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה ולמהלך הקריטי ביותר לחידוש החקיקה וקידום הרפורמה. ביחד נביא את השינוי".

ברלה קרומבי, יו"ר תנועת 'תקומה 2023' וממארגני העצרת, מסר: "ערב החקיקה נקרא יחד לנבחרי הציבור לא להסס, לא למצמץ ולא להיכנע לאלימות ולסרבנות של קומץ אנרכיסטים שמנסים להשליך את עמדתם על מדינה שלמה. במדינה דמוקרטית הציבור הוא זה שמחליט מי יוביל את המדיניות ויקבל את ההחלטות, ולא האליטה התקשורתית. הציבור הימני לא יהיה יותר סוג ב'. לכן, אנחנו קוראים לציבור לבוא להפגין ולתמוך בממשלה".

"ביחד נקרא לממשלה לנהוג במשילות, ולהתחיל להעביר את חוקי הרפורמה ואת התיקון הנצרך במערכת המשפט. אותם התיקונים שבהם תמכו בעבר יאיר לפיד, מתן כהנא, גדעון סער ועוד חברים מהאופוזיציה שכעת מתנגדים מתוך פוזיציה".

תגיות:יריב לויןהפגנת הימיןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה