חם ברשת
הרשת צוחקת: ההכרזה המוזרה של אוניברסיטת בן גוריון
בחשבון הטוויטר הרשמי של אוניברסיטת בן גוריון בנגב הופיע הציוץ הבא: "מהיום מבחינתנו אפשר לקרוא לנו אוניברסיטת בן/בת גוריון בנגב". הרשת לא נותרה אדישה
- חם בטוויטרלמעקב
- כ"ט תמוז התשפ"ג||עודכן
אוניברסיטת בן גוריון, ארכיון (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)אוניברסיטת בן גוריון בנגב מסרה היום (שלישי) הודעה קצרה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה, לפיה "מהיום מבחינתנו אפשר לקרוא לנו אוניברסיטת בן/בת גוריון בנגב".
גולשים רבים ברשת הגיבו לציוץ – רבים מהם בהומור. "מה שהחום עושה לאנשים", כתב יועץ התקשורת אבי גרינצייג.
בן סמוחה, מרצה למטבעות דיגיטליים, היה משועשע פחות: "למה לא בן/בת/הם? אם כבר אתם ליצנים – אז עד הסוף. איבוד עשתונות, גובל במחלת נפש. האוניברסיטה קרויה על שמו של מנהיג ישראלי. מה קשורה הפרופגנדה שאתם דוחפים?".
אופיר העברי, ממייסדי מרכז שלם בירושלים, כתב: "זו בטח פארודיה. לא יכול להיות שבדוברות של אוניברסיטה ציבורית בישראל מעסיקים אנשים כל כך מטומטמים".









היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



