חדשות בארץ

הרמטכ"ל: "כל מי שקורא לאי התייצבות פוגע בצה"ל ובביטחון המדינה"

בפתח דיון בוועדת החוץ והביטחון, תקף הרמטכ"ל את הקריאות לסרבנות: "מי שקורא לאי התייצבות בימים האלה – פוגע בצה"ל ופוגע גם בביטחון המדינה"

  • כ"ט תמוז התשפ"ג
הלוי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הלוי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, יצא הבוקר (שלישי) בחריפות נגד הקריאות לסרבנות ואי התייצבות למילואים, וזאת על רקע קידומה של הרפורמה המשפטית.

בדברים שנשא בפתח דיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, אמר הלוי כי "כל מי שקורא לאי התייצבות בימים האלה – פוגע בצה"ל ופוגע גם בביטחון המדינה".

"בעת הזו, היעד המרכזי שלנו להצליח לשלב נכון כשירות ולכידות, בוודאי בצה"ל שהוא גם בבואה של החברה הישראלית", הוסיף הרמטכ"ל. "הגזרות השונות, גם הרחוקות וגם הקרובות, מחייבות את צה"ל להמשיך להיות ערני ודרוך, לחזק את ההרתעה, כדי להצליח לקיים מציאות טובה לאזרחי ישראל ולמדינת ישראל כולה".

"האתגרים הביטחוניים בעת הנוכחית מחייבים אותנו למוכנות גבוהה. המוכנות של צה"ל היא השילוב בין הכשירות לבין הלכידות, גם כשיש מתח ביניהן, ולכן הציווי שלנו הוא לשמור את שני אלה ביחד בצורה הטובה ביותר".

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי בעת ביקור בתרגיל של חטיבת מילואים אמר הלוי ללוחמים: "מי שקורא קריאות לא להתייצב למילואים כמחאה, פוגע באופן ישיר בצה"ל. אם לא נתאמן היום, הכשירות של הצבא תיפגע וכשנידרש להפעיל אתכם נהיה פחות מוכנים".

תגיות:סרבנותצה"להרצי הלוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה