ונשמרתם

טראומה בצפון: הילד הכניס את היד לחריץ שבספה - עקרב לכד אותו

ארז בן ה-8 ישב בסלון כשלפתע עקרב שהסתתר בספה עקץ אותו. הוא הובהל לבית החולים ושם התברר: מדובר בעקרב שאינו מסוכן. אמו: "אירוע מלחיץ ומפחיד"

  • כ"ט תמוז התשפ"ג
אא

ביישוב שכניה שגליל המערבי התרחש אתמול אירוע חריג: ארז דיין קורן בן השמונה בסך הכל הכניס את ידו לחריץ שבספה, אבל מיד הרגיש כי משהו לכד אותו. הוא פונה מיד לבית החולים ואז הסתבר: מדובר בעקרב.
"יום שישי בבוקר, הילדים יודעים שהם יכולים לרדת למטה לסלון, לראות טלוויזיה בזמן שבעלי ואני עוד ישנים", תיארה אמו של ארז, דקלה, את האירוע לחדשות 12 "בזמן שארז ישב על הספה וחיפש את השלט, הוא הרגיש פתאום משהו ביד". ארז סיפר כי "שמתי את היד בחריץ של הספה ואז העקרב עקץ אותי". אמו משחזרת: "הוא צעק 'עקרב, עקרב', בעלי ואני קפצנו מהמיטה. זה היה מאוד מפחיד ומלחיץ. התחלנו לחפש את העקרב ותפסנו אותו".
היא הוסיפה: "נכון. בעקיצת עקרב רצוי לראות את העקרב, כי יש עקרבים שמסוכנים לבני אדם ויש כאלה שלא. כדאי לדעת עם מה מתמודדים. אני לא מומחית בנושא, פשוט מתעניינת. אוהבת את עולם החי, יוצא לי להיחשף לזה בפייסבוק. למזלי זיהיתי במקרה את אותו סוג עקרב כלא מסוכן. אני מכירה אותו ספציפית. אנשים צריכים להכיר שניים-שלושה סוגים כאלה, מהלא מסוכנים, כדי לפחות לדעת איך לזהות אותם".

"העקיצה עצמה הייתה מאוד כואבת. ברגעים הראשונים זה היה נורא מלחיץ, אבל לאחר שזיהינו את העקרב כלא מסוכן מפלס החרדה ירד. בעלי נסע עם ארז למוקד של טרם, עשו לו בדיקות שגרתיות כדי לוודא שהכל בסדר. די מהר הם שוחררו", סיכמה.
על השאלה האם היה להם עקרב בבית בעבר ענה הבן: "לא בתוך הבית אבל מסביב, ביישוב, כן". 

 

תגיות:ונשמרתםעקרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה