חדשות בארץ

אולמרט: "ארה"ב צריכה לעשות הערכה מחודשת של היחסים עם ישראל"

על רקע המשך חקיקת הרפורמה המשפטית, קרא ראש הממשלה לשעבר לארה"ב לבצע "הערכה מחודשת" של יחסיה עם ישראל: "אם ג'ו ביידן אוהב את ישראל, הוא חייב להיות נגד ממשלת ישראל"

  • כ"ח תמוז התשפ"ג
אולמרט (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)אולמרט (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, תקף אתמול (ראשון) בחריפות את ממשלת נתניהו וקרא לארה"ב "לעשות הערכה מחודשת של היחסים עם ישראל, על כל מה שמשתמע מכך".

בריאיון לערוץ דמוקרט TV, אמר אולמרט כי "מי שאוהב את מדינת ישראל – חייב להיות נגד ממשלת ישראל". הוא ציין כי כבר קרא למנהיגי עולם להחרים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ולא להיפגש איתו: "אם ביידן אוהב את ישראל, הוא חייב להיות נגד ממשלת ישראל".

"ביידן בעצם פחות או יותר כבר אמר את זה, אבל הוא צריך לתת לזה ממד מעשי נוסף – הודעה על הערכה מחודשת של היחסים, על כל מה שמשתמע מזה, כולל בעניינים שהם במוקד החשיבות ותשומת הלב של מדינת ישראל. למה? כדי שיהיה ברור לחבורה האלימה שתומכת בנתניהו מה המחיר שמדינת ישראל והם ישלמו בהמשך על התמיכה במהפכה המשטרית הזאת", כך אולמרט.

כזכור, בחודש פברואר חולל אולמרט סערה כאשר קרא "לעבור לשלב המלחמה" במאבק נגד הרפורמה המשפטית. בריאיון שהעניק לדמוקרט TV במהלך הפגנה שהתקיימה בירושלים נגד הרפורמה, אמר אולמרט: "אנחנו עומדים לפני מלחמה אמיתית. ההפגנות הן שלב ההקדמה לפני תחילת המחאה האמיתית, שבסופו של דבר תפרוץ בכוח איתנים שירמוס את כל הגדרות ששמים לו היום ויגיע לעיקר".

"השינוי הזה לא יתחולל בעזרת נאומים", הוסיף אולמרט. "אין פה אדם שלא מבין מה משמעות השינויים שמנסה הממשלה לחולל. לא באמת צריך להסביר, כי כולם מבינים את הכל. מה שצריך זה לעבור לשלב הבא - לשלב המלחמה. מלחמה לא מנהלים בנאומים, אלא מלחמה מנהלים בקרב פנים אל פנים, ראש בראש, יד ביד. וזה מה שיהיה כאן".

תגיות:אהוד אולמרטארה"בג'ו ביידןבנימין נתניהוהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה