חם ברשת

"הצל" זועם: "הילדים שלכם מקבלים החלטות של חיים ומוות. אבל תפילין - לא"

הזמר ואיש הימין מאס ביחס לחב"ד ולארגונים החרדים: "במידה ותזדקקו לזק"א או לידידים אל תטרידו את 'החב"דניקים המשיחיים'. כשהילדים שלכם יטיילו סביב העולם, הקשר איתם אובד והם זקוקים לאוכל ומחסה - שלא יטרידו"

  • כ"ז תמוז התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

"לפני מספר חודשים, בכניסה לקניון רמת אביב אני רואה מהרכב שלושה חב"דניקים מציעים לאנשים להניח תפילין. אדם ממורמר ישר התחיל לצעוק עליהם עם קצף בפה. הם משפילים ראש, מתעלמים ולא עונים לו בבושת פנים. עברתי בטעות באזור, ירדתי מהרכב וסילקתי את הממורמר, הפשלתי שרוול וביקשתי שיניח לי תפילין לקול מחיאות כפיים וצעקות של כל כבוד של שאר הנהגים שירדו מהרכבים וגם ביקשו שיניח להם תפילין. כולם כולל כולם - חילונים". כך כתב "הצל" בפוסט זועם שפרסם על היחס שמגלים לאחרונה פעילי שמאל לחב"דניקים.

"ככה זה עובד", ממשיך "הצל", "השנאה שלהם מקרבת את כל השאר. הבחור עם הכלבים לא ידע אבל הוא עשה זיכוי הרבים. אז לכל המבקרים את החב"דניקים שנמצאים צמוד לשער בתי הספר החילונים. לכל המבקרים את החב"דניקים ואומרים שהם 'מטרידים אותם', תקשיבו - כשהילדים שלכם יטיילו סביב העולם ובטעות יקרה להם אירוע חריג והקשר איתם אובד והם אבודים באמצע שום מקום וזקוקים לאוכל ומחסה - שלא יטרידו את החב"דניקים. רק לפני כמה ימים קרה שישראלים אבדו בהודו ומי עזר להם? החב"דניקים המטרידים. בואו...".

בהמשך מרחיב יואב אליאסי את היריעה וכותב: "במידה ותזדקקו לזק"א או לידידים אל תטרידו את 'החב"דניקים המשיחיים'. הילדים שלכם מספיק גדולים לרכב על קורקינט חשמלי ולקחת החלטות של חיים ומוות תוך כדי רכיבה אבל לחמא למצין. הילדים שלכם לא יכולים לקחת על עצמם החלטה אם להניח תפילין או לא?!".

תגיות:יואב אליאסי"הצל"חב"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה