חדשות בארץ

ברהנו טגניה על המפגינים מהשמאל: "אין מה לבכות ואין מה להתלונן"

כתב חדשות 12 אמר בשידור: "אני לא מבין על מה אנחנו מתלוננים? אנשים יוצאים להפגין, שיצפו שיעצרו, שיצפו שיחטפו ושיצפו שהם יישלחו לכלא". יואב לימור: "יותר שוטרים הפריעו לעיתונאים לעשות את עבודתם מאשר מפגינים"

  • כ"ד תמוז התשפ"ג
בעיגול: ברהנו טגניה (צילום מסך, חדשות 12, צילום רקע: תומר ניוברג / פלאש 90)בעיגול: ברהנו טגניה (צילום מסך, חדשות 12, צילום רקע: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

המחאה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט הולנת ומתרחבת בעקבות הדיון על רקע החוק לצמצום עילת הסבירות. תקיפת צוות ערוץ 14 והמלחמה בין שוטרים למפגינים יצרה כאוס שלא נראה שנים ברחובות ישראל. כתב חדשות 12 ברהנו טגניה יצא השבוע למתקפה נגד חברו לערוץ, גיא פלג, שטען כי נעשה שימוש באלימות משטרתית בהפגנות.

טגניה אמר: "אני לא מבין על מה אנחנו מתלוננים? אנשים יוצאים להפגין, שיצפו שיעצרו, שיצפו שיחטפו ושיצפו שהם יישלחו לכלא. כשאתה יוצא לעשות שינוי נגד המשטר שאתה מאמין שהוא נגד תפיסת העולם שלך ויוצא להפגין, אז אתה יודע שתשלם מחיר בין היתר במעצרים, אין מה לבכות ואין מה להתלונן. להפך, אני עומד על זה, המשטרה נוהגת בכפפות של משי, המשטרה נוהגת באמת באיפוק, המשטרה הפיקה לקחים ופחות מקשיבה למה שהשר בן גביר רוצה ואפילו מתייחסת אליו כרעש רקע. המשטרה מקבלת את ההחלטות בשטח ואף אחד לא רוצה לראות לוחם אמיץ בן 70 מדמם וחוטף מכת"זית לעין, אבל צריך לדעת ולהבין שזה המחיר כשיוצאים לרחוב".

על תקיפת כתב חדשות 14, עתי שלו, אמר טגניה: "למפגינים, אנא תפסיקו להפריע לעיתונאים, ולא משנה מאיזה ערוץ. תפסיקו, עיתונאים באים לעבוד".

יואב לימור שהיה באולפן הגיב: "מקבל כל מילה (בנוגע לתקיפת כתב ערוץ 14),אבל נעצרו גם עיתונאים באלימות על ידי המשטרה, אז בואו נפנה את זה גם אליהם, תרשה לי להטיל ספק אם המשטרה מבינה את תפקידה של העיתונות בדמוקרטיה, לא בטוח שמבינה לגמרי את חשיבותה של דמוקרטיה. יותר שוטרים הפריעו לעיתונאים לעשות את עבודתם מאשר מפגינים".

תגיות:הפגנותברהנו טגניההרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה