חדשות בארץ

מהומה במסעדה | בן גביר למפגינים: "אתם תמשיכו לצעוק, אנחנו נמשיך לחוקק"

מפגיני שמאל הגיעו למסעדה בה שהה השר איתמר בן גביר עם רעייתו וקראו קריאות נגדו. מנגד, עשרות מאורחי המסעדה נאספו להבעת תמיכה בשר

  • כ"ד תמוז התשפ"ג
בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

עשרות מפגיני שמאל התקבצו אמש (רביעי) במסעדה בהרי ירושלים, בעת ארוחה פרטית של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עם רעייתו אילה. הם החלו לחסום את פתח המסעדה, ולקרוא קריאות "בושה" נגדו.

בן גביר ענה למוחים "אתם תמשיכו לצעוק, אנחנו נמשיך לחוקק". בתגובה למפגינים, עשרות מאורחי המסעדה ששהו במקום נאספו והביעו את תמיכתם בשר במילים ובשירה.

אשתו של בן גביר, אילה, כתבה לאחר מכן בפייסבוק: "יצאתי הערב למסעדה עם איתמר. בדרך לשירותים, שמעתי אישה אומרת בהתלהבות בפלאפון "אתה לא מבין! ארגנתי הפגנה נגד בן גביר! בעצמי! דרך הרשת החברתית! רציתי לומר לה שבגיל 15 ארגנתי הפגנות מכובדות יותר. עם נוקיה. בלי רשתות חברתיות!".

‏"אבל במסעדה, כמו במציאות, על כל ממורמרת אחת כזאת, היו עשרות בעד איתמר, בעד הרפורמה, בעד מדינה שבה אין קומץ שמאלני שליט על הרוב. הגיעו בלי סוף לשולחן שלנו לחזק".

"שורה תחתונה, היה משעשע", סיכמה בן גביר. "נהניתי. גם מזאת שגילתה את גיל ההתבגרות מאוחר, כי זה נתן תקווה שעוד רגע היא גם תלמד על דמוקרטיה".

תגיות:מחאהאיתמר בן גבירהרפורמה המשפטיתאילה בן גביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה