חדשות בארץ

"הישגים מרשימים": נתניהו העניק תעודות הערכה לימ"מ ולשב"כ

ראש הממשלה והשר לביטחון לאומי ביקרו ביחידת הימ"מ במשמר איילון, והשתתפו בטקס הענקת תעודות הערכה ליחידה וליחידת המבצעים של השב"כ. נתניהו: "אין אפס, הישגים מאוד מרשימים"

  • כ"ג תמוז התשפ"ג
(קרדיט: חיים צח, לע"מ)(קרדיט: חיים צח, לע"מ)
אא

(וידיאו: רועי אברהם /לע"מ. סאונד: בן פרץ/לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי ביקרו היום (רביעי) ביחידת הימ"מ במשמר איילון, והשתתפו בטקס הענקת תעודות הערכה ליחידה וליחידת המבצעים של השב"כ. לראש הממשלה התלוו ראש הסגל צחי ברוורמן, מזכירו הצבאי אלוף אבי גיל, מפקד מג"ב היוצא ניצב אמיר כהן, מפקד מג"ב הנכנס ניצב בריק יצחק ומפקד יחידת הימ"מ תת ניצב ח'.

נתניהו קיבל במקום סקירה ביטחונית על הפעילות המבצעית במבצע האחרון שנערך בג'נין ועל פעילות היחידה בתקופה האחרונה בכלל. כמו כן, הוצגו לו שלל האמצעים, היכולות והפיתוחים המתקדמים והמסווגים של היחידה. 

בתום הביקור העניק ראש הממשלה תעודות הערכה ליחידת הימ"מ וליחידת המבצעים של השב"כ, על רצף מבצעים מתוחכמים, נועזים ויצירתיים בשנים 2022-2023 - על תרומתם לסיכול הטרור ולהגנת אזרחי ישראל ביהודה ושומרון. 

"אני שמח להיות כאן עם השר לביטחון לאומי והמפכ"ל", אמר נתניהו ללוחמים. "אני בא הנה כל כמה שנים, מתרשם ומתפעם כל פעם מההתקדמות, מהמחויבות, מהמקצועיות - וגם מהתוצאות".

"בחצי שנה מאז שחזרתי לתפקיד ראש הממשלה, אתם ביצעתם עשרות סיכולים, כך גם בשנה קודם לכן - ואין אפס, פשוט אין אפס. ראיתי עכשיו מצגות יחד עם השר לביטחון לאומי של סיכולים שעשיתם, שהם סיכולים למופת. א' - חיסלתם את המחבלים, ב' - לא פגעתם כמעט בבלתי מעורבים, ג' - לא פגעתם בעצמכם, ואלה שלושת הדברים הראשונים שאנחנו מסתכלים עליהם".

נתניהו הוסיף: "יש לכם הישגים מאוד מרשימים, ראיתי היום שאתם ממשיכים עם הרבה יצירתיות, הרבה יזמות, הרבה מקוריות וכל הזמן להיות לפני האויב - ואתם עושים את זה בצורה נפלאה. אתם מצדיקים את ההחלטה שקיבלה הממשלה שלי - להגדיר את הימ"מ כיחידה הלאומית שלנו ללוחמה בטרור. כל אחד ואחת מכם כאן מצדיקים את זה יום יום, שעה שעה. אני רוצה להביע הוקרה ותודה בשם ממשלת ישראל ובשם אזרחי ישראל. תודה רבה לכם".

"בביקור האחרון שלי כאן היה לנו צילום עם הלוחמים - אחד מהם היה נעם רז ז"ל. אני רוצה להביע שוב את השתתפותנו ביגון של משפחתו, אבל גם את ההערכה שיש למשפחה אחת שכל הזמן שומרת אחד על השני. תודה רבה לכם גם עבור זה", סיכם ראש הממשלה.

השר בן גביר הוסיף: "הפעילות שאתם עושים ראויה לכל הערצה והערכה. עם ישראל כולו חב לכם חוב עצום, על פעילות אמיצה שאתם מבצעים באופן יום יומי, והסיכולים הרבים שאתם מבצעים בכל מקום במדינת ישראל. אתם הגיבורים שלנו, ואנחנו מחויבים להעניק לכם גיבוי מלא לפעולות שלכם, בשבועות הקרובים נביא לאישור הממשלה החלטה לחיזוק היחידה הלאומית ללוחמה בטרור, כדי שלוחמי הימ"מ יוכלו להמשיך להיות ראשונים בכל מקום".

תגיות:שב"כימ"מאיתמר בן גבירבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה