חדשות בעולם

שלח תמונה למשפחתו, כשהוא כפות בחבלים: ישראלי נחטף בטיול באתיופיה

שבוע בלבד לאחר שהותר לפרסום כי אזרחית ישראלית נחטפה בעיראק - כעת הותר לפרסום כי אזרח ישראלי, בן העדה האתיופית בשנות ה-70 לחייו, נחטף בגונדר שבאתיופיה

התמונה ששלח האזרח לבני משפחתו (השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר ההתמונה ששלח האזרח לבני משפחתו (השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר ה
אא

שבוע בלבד לאחר שהותר לפרסום כי אזרחית ישראלית נחטפה בעיראק - כעת הותר לפרסום כי אזרח ישראלי, בן העדה האתיופית בשנות ה-70 לחייו, נחטף בגונדר שבאתיופיה.

בהודעה קולית מדאיגה בווטסאפ, סיפר האיש (ששמו טרם הותר לפרסום) על החטיפה לבני משפחתו. "תעזרו לי", ביקש. "אני באמצע ג'ונגל, גשם זלעפות יורד. הייתי צריך לבוא ביום ראשון, וכנראה שאשאר פה. את הצרה הזאת לא לתת לאויבים". 

שניות לאחר מכן שלחו החוטפים לבני משפחתו את תמונתו - בה הוא נראה כשידיו כפותות בחבלים מאחורי גבו. 

על פי הדיווחים במהדורת החדשות של 'כאן', האיש כנראה נשדד מכל כספו, וכעת דורשים החוטפים כופר של חצי מיליון ביר (המטבע המקומי), שהם שווי ערך ל-33 אלף שקל, תמורת השחרור. 

ממשרד החוץ נמסר כי המקרה התקבל אמש באמצעות דיווח על אזרח ישראלי בן העדה האתיופית שנחטף בזמן ששהה בגונדר. "המקרה הובא למחלקה המטפלת בישראלים במצוקה, והוא נמצא בטיפול בין היתר מול האינטרפול", אומרים במשרד החוץ. 

בד בבד, קונסול ישראל באתיופיה יצר קשר עם הצבא והמשטרה המקומיים, ולדבריו החלו הפעולות לשחרורו של האזרח, בהקדם.

תגיות:טיולאתיופיהחטיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה