חדשות בארץ

דיסטל עוקצת: "זה לא שהיועמ"שית דאגה לעצמה, זה בגלל תנאי השטח כמובן"

שרת ההסברה זעמה על ההפגנות שמתקיימות בצמוד לבתיהם של חברי הקואליציה, ועקצה את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה: "ככה יצא. זה לא מכוון. אין כאן שום אכיפה סלקטיבית"

  • כ"א תמוז התשפ"ג
(צילומים: חיים גולדברג, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: חיים גולדברג, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יממה לאחר ישיבת הממשלה הסוערת, בה מתחו שרים ביקורת נוקבת על התנהלות רשויות אכיפת החוק מול הפרות הסדר וגילויי האלימות בהפגנות נגד הממשלה, פרסמה היום (שני) שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן פוסט עוקצני שכוון נגד היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה: "אכיפה בררנית היא וואחד פשע".

תחת הכותרת "תנאי השטח והיכולת לקיים הפגנה", כתבה השרה: "תהיו איתי רגע: הפגנתי בכיכר גורן, כי המשטרה טענה שתנאי השטח לא אפשרו הפגנה מתחת לביתו של מנדלבליט. הפגנתי כ-400 מטר מביתה של נשיאת העליון, כי המשטרה טענה שתנאי השטח לא אפשרו הפגנה מתחת לביתה. הפגנתי כ-500 מטר מהבית של בנט, כי המשטרה טענה שתנאי השטח לא מאפשרים הפגנה צמוד לביתו".

"ותראו איזה דבר מוזר זה: תנאי השטח כן מאפשרים הפגנה מתחת לחלון הבית שלי, שממוקם ברחוב צר מאוד ופתלתל מאוד. כמו כן, תנאי השטח מאפשרים הפגנות צמוד לביתו של כל נבחר ציבור ימני בעבר ובהווה".

"למעשה, מסתבר שמתקיימת כאן איזו אנומליה סטטיסטית: כל נבחר ציבור ימני בחר לגמרי במקרה להתגורר במקום שתנאי השטח שבו מאפשרים הפגנה בתוך המטבח. ואילו בכירי מערכת המשפט, או ראשי ממשלה שהעניקו לשמאל את השלטון במרמה, מתגוררים לגמרי במקרה במקום שפשוט אי אפשר להפגין בו, ולכן המפגינים צריכים לעמוד באיזו כיכר מרוחקת או רחוב נטוש כדי להפגין מול העצים. ככה יצא. זה לא מכוון. אין כאן שום אכיפה סלקטיבית והמשטרה בכלל לא מתייחסת אל כולנו כאל מטומטמי קצה".

"שטחתי את הטיעון הזה אמש בישיבת הממשלה מול מפכ"ל המשטרה והיועצת המשפטית", המשיכה דיסטל במתקפה. "היא סירבה לתת תשובה. הוא הוסיף 'תנאי השטח, הם פשוט לא מאפשרים וכו''. מה שלא ידעתי אז ואני יודעת היום הוא, שבזמן שאני תוהה בקול רם מול היועצת המשפטית מדוע זה בסדר להפגין מול החלון של הבן שלי שסובל גם ככה מבעיות חרדה קשות (יש לו פתק מהרופא),ולמה הייתי צריכה להעביר את כל סוף השבוע בלהרגיע אותו כי המפגינים השחיתו את הכניסה לבית וקשקשו על המרצפות כתובות נאצה ואצל הבן שלי החרדה מתרגמת מיד להתקפי זעם של פגיעה עצמית (שוב, פתק מהרופא) – היא שתקה ולא גילתה לנו שההפגנה שאמורה להתקיים הערב מול ביתה לא ממש תתקיים מול ביתה אלא במרחק הקבוע של כמה מאות מטרים".

"זה לא שהיא דאגה שיהיה לה טוב. זה בגלל תנאי השטח, כמובן", הוסיפה דיסטל עקיצה לסיום, וסיכמה: "דין אחד לכולם. אכיפה בררנית היא וואחד פשע".

תגיות:הפגנותגלית דיסטל אטבריאןגלי בהרב מיארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה