חדשות בארץ

ח"כ מהליכוד הביך את גאולה אבן: "בעלך הציע את עילת הסבירות"

בראיון עם המנחה גאולה אבן-סער, עקץ ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד כשנשאל על הדיון בביטול חוק עילת הסבירות. ומה השיבה אבן-סער?

  • כ"א תמוז התשפ"ג
(צילומים: אוליבייה פיטוסי, תומר ניוברג / פלאש 90)(צילומים: אוליבייה פיטוסי, תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

בכנסת מתכוננים ליום ארוך במיוחד. חוק צמצום עילת הסבירות יעלה היום (שני) לקריאה ראשונה במליאה, וההצבעה אמורה להתחיל סביב השעה עשר בערב. במקביל, מתכוננות גם הפגנות ומחאות ברחבי הארץ החל ממחר, במחאה על הדיון בחוק.

ראיון שנערך הבוקר ברשת 13, עם חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד, הסתיים בהתבטאות חריגה. כאשר נשאל על ידי המגישה, גאולה אבן-סער, על עילת הסבירות, הוא ענה בתקיפות: "בעלך הוא זה שהציע את עילת הסבירות. אני מקווה שזה לא גדעון סיפר לך את זה, כי זה עצוב". סער לא נשארה חייבת ועקצה: "שמחה להיות לצדו".

הראיון בין השניים החל גם הוא בעקיצות הדדיות. "יצא לך לשמוע את דברי ביידן אתמול?", שאלה אבן-סער. "למה להיות שליליים? למה דיקטטורה?", אמר ואטורי. "למה להיות חיוביים?", השיבה אבן-סער. "כשתעבור ביטול עילת הסבירות...". ואטורי השיב: "את זה תקווה חדשה הציעו, גדעון סער הציע ואני מכבד את זה". אבן-סער סיימה את הראיון ואמרה: "אה, אז אתה מיישם את דברי תקווה חדשה. טוב לשמוע".

עוד לפני הראיון צייץ ואטורי בטוויטר: "מוכן למסור את נפשי למען הדמוקרטיה. למען עתיד ילדינו, למען הדור הבא. כדי שלא תראו את ילדי כקופים שירדו מהעצים. שלא תחשבו שהם עבדים של מיעוט מתנשאים. הם ישרתו בצה"ל, יקומו ב- 5 בבוקר לעבודה בשדה או במשרד החשוב, וקומץ אנרכיסטים יקראו להם משתמטים, פרזיטים ועוד מנעמי מתנשאים בשם ה'דמו-קרטיה'. היום אצביע בעד, בעד הדמוקרטיה".

תגיות:גאולה אבן-סערעילת הסבירותניסים ואטורי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה