חדשות בארץ

"ביג? Small שמאל": תגובות זועמות ברשת על החלטת ביג. רמי לוי יישאר פתוח

השביתה של הרשת לא מעניינת חלק מהעסקים שמתכוונים לפתוח אותם. אושיית הרשת יבגני זרובינסקי: "פגיעה אנושה בביג? רק לפני שנה היא השקיעה בנדל"ן מסחרי בפולין. מוזר"

  • כ"א תמוז התשפ"ג
(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)
אא

רשת ביג תשבות מחר (שלישי) בעקבות המשך הדיונים על הרפורמה המשפטית. למרות ההודעה, חלק מהרשתות לא הסכימו עם ההחלטה והודיעו שיפתחו את החנויות. רשתות כמו רמי לוי ועידן 2000 הודיעו שיפתחו את החנויות כרגיל. העיתונאי בועז גולן כתב: "ביג? Small שמאל!".

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי כתב: "איך ביג נלחמים בדיקטטורה? שוכר מעדכן אותי שבפעם שעברה שהקבוצה 'שבתה', חלק מהעסקים החליטו לפתוח כרגיל אבל ההנהלה פשוט חסמה את הכניסה לחניון ואת הגישה גם לעסקים שפתחו. נשמע לי מאוד דמוקרטי".

קודם לכן כתב: "קבוצת ביג הודיעה שתשבית את מרכזי הקניות שלה בישראל כי "החקיקה תהווה פגיעה אנושה בוודאות העסקית והכלכלית שלה כחברה מובילה" אבל רק לפני שנה השקיעה בנדל"ן מסחרי בפולין? מוזר".

בחשבון "די לצביעות" נכתב: "ביג החליטה שהיא רוצה רק לקוחות מצד שמאל. לכן הגיע הזמן שאנחנו נדיר רגלינו מהם". הבמאי והיוצר מני אסייג כתב: "זה לא ביג, זה סמול! סמול שכופה את רצונו המעוות על הזכיינים הקטנים שכל רצונם להביא פרנסה הביתה. תתביישו לכם מאפיונרים נאורים".

אלדד יניב כתב: "ישראל הראשונה לא קונה בביג. או קונה הרבה פחות בביג. חבל שהנהלת ביג שמתפרנסת כל כך יפה מישראל השנייה לא מכירה את הקליינטים שלה. עכשיו היא תכיר. בדיוק כמו שאנג׳ל למדה להכיר".

פרשן בפאנל ערוץ 14, יותם זמרי, צייץ: "לוחמי ביג מסרבים למכור בדיקטטורה". ינון מגל הוסיף: "תראו את המניה של חברת ביג, שהודיעה שתשבות בגלל הרפורמה. אם היתה לי חנות במתחם ביג, הייתי תובע את הבעלים".

ח"כ גלית אטבריאן דיסטל: "הבעלים של רשת קניוני ביג לא אוהב את ממשלת הימין. מותר לו. הוא גם מעוניין בהפלתה. גם כן מותר לו. מותר לו למחות, מותר לו להפגין, מותר לו להיות בשמאל, גם בן הזוג שלי בשמאל , הכל בסדר, מדינה חופשית ודמוקרטית וריבוי דעות זה הכי סבבה בעולם. אגב מותר לו גם להשבית את רשת הקניונים שלו,  כאדם פרטי זאת אומרת. אני בימין הכלכלי ליברלי, והימין הכלכלי ליברלי תמיד מעדיף חופש מקסימלי לאנשים שקרעו את עצמם והצליחו להקים עסק כלכלי משגשג".

עוד כתבה ח"כ דיסטל: "הכי מעריכה אנשים כאלה, בלי צחוק. אלא שהבעלים של רשת קניוני ביג עושה כאן משהו נוסף: הוא משתמש בכסף שלכם כדי להפיל את הממשלה שבחרתם. כלומר - הוא מתפרנס מאותם אנשים שאת קולם הדמוקרטי הוא מעוניין להשתיק. והוא משתמש בעסק שלו כדי לעשות זאת. תנו לי לחדד: הארנק שלכם העניק לו את הכח הציבורי למחוק לכם את הבחירה בקלפי. זה כאילו הכנסתם לעצמכם אגרוף לעין מרצון, נו. ועוד שילמתם על זה כסף. אני אישית לא מתחברת לקונספט הספציפי הזה של התעללות עצמית. ולכן מעכשיו אני אעדיף עקירת שיניים בלי הרדמה על פני רכישת מסטיק עגול בודד ברשת ביג. את החברות ששוכרות אצלו חנויות אחפש בקניונים אחרים ואפרנס אותם שם בשמחה. אבל בביג לא. ביג ביג נו נו".

תגיות:שביתהביג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה