חדשות בארץ

כתב אישום: העסיק את הפלסטיני שביצע את פיגוע הדקירה בבני ברק

בעל עסק למיון פסולת ברזל בעיר נעצר בעקבות הפיגוע, וחקירתו חשפה שהוא העסיק את המחבל מספר חודשים. לאחר הפיגוע אף ניסה לשבש את החקירה

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום כנגד תושב בני ברק בן 68, החשוד בעבירות של הלנה והעסקת פלסטינים שוהים בלתי חוקיים, ושיבוש הליכי משפט.

הנאשם הינו בעל עסק למיון פסולת ברזל בבני ברק, וחקירתו חשפה שהוא העסיק את המחבל בן ה-14, שביצע את פיגוע הדקירה בעיר בשבוע שעבר. התביעה ביקשה להאריך את מעצרו של המעסיק עד תום ההליכים.

הפיגוע התרחש בשכונת קריית הרצוג, כשהמחבל ניגש לקורבן, שלף סכין, דקר אותו והביא לפציעתו באורח קל. המחבל נעצר זמן קצר לאחר המעשה, ובחקירתו טען כי מדובר בתגובה לפעילות צה"ל בג'נין. הפצוע, בן 28, הצליח לבלום את הדוקר ולהדוף אותו בידו.

יום למחרת השוטרים עצרו את מעסיקו של המחבל, בחשד להעסקת והלנת שוהים בלתי חוקיים. בסיום חקירתו הוא נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

על פי ממצאי החקירה, הנאשם העסיק את המחבל ואת אחיו במשך שלושה חודשים במתחם העסק שלו. החוקרים גילו שהנאשם מחק שיחות שניהל עם המפגע ועם אחיו מהטלפון הסלולרי שברשותו, יום אחרי הפיגוע.

אם יורשע בעל העסק בעבירות המיוחסות, החוק קובע כי בית המשפט יכול להטיל עליו עונש של תשלום קנס של עד 75 אלף שקלים, או לחלופין לגזור עליו עד שנתיים מאסר. בנוסף, בית המשפט רשאי לאפשר למשטרה לסגור עסק בו הועסקו שוהים בלתי חוקיים.

תגיות:בני ברקפיגוע דקירהטרורשב"ח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה