חדשות יהדות

קידוש השם: זה המהלך האדיר שעשו שלושת הזמרים המפורסמים בעקבות "סערת התפילין"

סרטון של אישה אחת עורר הדים ברשת וגרם לרבים להניח תפילין. שלושת הזמרים המפורסמים לא נשארו אדישים ופרסמו את ההודעה המפתיעה הבאה

  • כ' תמוז התשפ"ג
(צילומים: אבשלום ששוני, אריה לייב אברמס, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: אבשלום ששוני, אריה לייב אברמס, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

בשבוע שעבר הופץ סרטון של אשת שמאל הגוערת בחב"דניק שהציב דוכן תפילין על מנת להציע לעוברים ושבים להניח תפילין. היא טענה בפניו שהוא משדל קטינים ליהדות ודיברה לעברו בצורה מחפירה.

הסערה ברשת לא איחרה לבוא, ורבים מיהרו לתעד את עצמם מניחים תפילין, כמעידים "אנחנו במקום הנכון".

המהומה לא תמה בזאת. אדם בשם נאור תיעד בסוף השבוע איך הוא מדווח לרשויות על דוכני תפילין במרחב הציבורי, כאילו מדובר חלילה במפגע שחייב לפנות אותו במהירות.

החב"דניקים לא נבהלו, להיפך. הם מיהרו להודיע שבשבוע הקרוב ייצאו בכמויות גדולות יותר להניח תפילין לעוברים ושבים. ואכן, ביום שישי האחרון, הודיעו בחב"ד כי הם יצאו בהיקף נרחב של הנחות תפילין, ורבים נענו ברצון, הפשילו שרוול והניחו תפילין בהתרגשות. בחב"ד מספרים כי כזאת היענות גדולה לתפילין כבר לא הייתה הרבה זמן.

אמש, מוצאי שבת, התקבלה הידיעה כי שלושת הזמרים הגדולים בציבור הכללי, אייל גולן, דודו אהרון ואיתי לוי, הודיעו כי יממנו דוכן תפילין למשך שנה שלימה!

גם אני רוצה לקדש שם שמים ולהקדיש עמדת תפילין להצלחתי >>>

הזמרים לא נשארו אדישים למתחולל ברשתות החברתיות וברחובות, והם החליטו – כל אחד לחוד – לממן דוכן תפילין על מנת לחזק ולהאדיר את מצוות הנחת תפילין ברבים.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, כתב ברשתות החברתיות: "ראיתי את הסרטון המזעזע שבו חב"דניק שהניח תפילין בכיכר הבימה בתל אביב "זוכה" לשנאה על ידי עוברת אורח. אני מגנה את זה. חייבים להפסיק את השנאה שמתפשטת והורסת כל חלקה טובה. חרדי זה אחי!".

מפורסמים רבים, ביניהם קומיקאים ומגישי טלוויזיה הביעו הזדהות עם מניחי התפילין וקראו לכל המסיתים לעזוב את בעלי הדוכנים ולאפשר להם להמשיך בדרכיהם הטובות.

לארגון הידברות למעלה מ-900 עמדות תפילין ברחבי הארץ והביקוש לעמדות נוספות במרכזים ראשיים ובחנויות הולך וגובר מיום ליום. בואו להיות שותפים למהפכה הקדושה ולהקדיש עמדה משלכם דווקא בתקופה הזאת >>>

תגיות:זמריםתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה