חדשות בארץ

כתב אישום נגד פעיל שמאל: שפך מים רותחים על אזרח שהוריד דגל פלסטין מגדר ביתו

לפני כשנה וחצי שפך פעיל שמאל מים רותחים על תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים, טל ישובייב, שתלש דגל פלסטין שנתלה על גדר ביתו. כתב האישום מייחס לתוקף עבירה של תקיפה הגורמת חבלה

אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

יחידת התביעות של משטרת מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד פעיל שמאל, ששפך מים רותחים לפני כשנה וחצי על טל ישובייב, תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים. ישובייב הותקף לאחר שתלש דגל פלסטין, שנתלה על גדר ביתו.

על פי כתב האישום, בחודש פברואר 2022, השתתף הנאשם בהפגנת שמאל שהתקיימה בשכונת שייח' ג'ראח, במהלכה נתלה דגל פלסטין על גדר הסמוכה לביתו של ישובייב. בסיום ההפגנה יצא ישובייב מביתו והוציא את הדגל. הנאשם ניגש אליו ושפך עליו מים רותחים מכוס פלסטיק שאחז, פגע בגופו וגרם לו לצריבות בעור.

האזרח המותקף הזעיק את המשטרה והגיש תלונה נגד התוקף, שעוכב לחקירה. כאמור, כיום הוגש נגדו כתב אישום. התביעה מייחסת לו עבירה של תקיפה הגורמת חבלה.

עו"ד חיים בלייכר, מארגון חוננו, המייצג את טל ישובייב, מסר: "אנו מברכים על הגשת כתב האישום. מדובר באירוע תקיפה חמור כאשר פעיל שמאל קיצוני מבצע פשע שנאה, ובוחר לתקוף באמצעות משקה רותח בן אדם אחר, אשר אינו פועל לפי עמדותיו. פעילי השמאל עברו מזמן את הגבול בין מחאה דמוקרטית, לבין הפעלת אלימות כלפי מי שאינו כדמותם או לרוחם. אנו מצפים מבית המשפט, בסופו של הליך, לענישה משמעותית".

תגיות:תקיפהדגל פלסטיןשייח' ג'ראחפעיל שמאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה