חדשות בארץ

"מכה בבני ברק": העכברושים חדרו לבית כנסת ואכלו ספר תורה

תופעת העכברושים בבני ברק מתפשטת לכל עבר. לאחר שילדה בת שנתיים ננשכה, העכברושים הגיעו לבית כנסת ו"ביזו" ספרי תורה

  • י"ז תמוז התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מכת העכברושים והחולדות באזור המרכז עדיין לא נפתרה, ואפילו הפכה לתופעה: אחרי שפעוטה ננשכה במיטתה, אירוע חריג נוסף מטריד את התושבים בבני ברק. קבוצת עכברים נכנסה לבית כנסת ואכלה ספרי תורה. מתפללים באחד מבתי הכנסת בבני ברק גילו אתמול (רביעי) כי אחד מספרי התורה פשוט "נאכל".

חבר מועצת העיר, יעקב וידר, אמר: "רבע מיליון תושבי בני ברק סובלים ממכה נוראית של חולדות ועכברושים שמסכנים חיי אדם ולאף אחד לא אכפת. אני קורא לממשלת ישראל להכריז על בני ברק כאיזור מסוכן ולהוציא צו שיחייב את עסקני העירייה לטפל מיידית במיגור המכה".

לאחרונה דיווחנו כי פעוטה כבת שנתיים וחצי ננשכה על ידי עכברוש בזמן שישנה במיטתה והיא אושפזה בבית החולים. בשבועות האחרונים, תושבים החלו לעלות תמונות לרשתות החברתיות ולטענתם מספר ילדים נוספים ננשכו. עיריית בני ברק לא הכחישה כי הדבר מהווה סכנה. באחד המקרים, תועד סרטון ובו "משפחת עכברושים" מטיילת להנאתה בבית בעיר.

לאחרונה, התופעה התפשטה גם לערים אחרות. שתי ילדות ננשכו במהלך השינה. "שמעתי רעשים מכיוון ארונות המטבח, דברים זזים בתוך הארון אבל לא ייחסתי לכך חשיבות וחשבתי שמדובר בשקיות", סיפר דניאל ארונוב מבת ים, אחרי שבתו בת השנתיים ננשכה.

תגיות:בני ברקעכברושיםחולדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה