חדשות בארץ

אהוד ברק אובטח בחו"ל 22 שנה על חשבון משלם המיסים

איילה חסון שחשפה את הסיפור: "הוא מבקש מהאחראים על האבטחה שהמאבטחים לא יצטרפו אליו לשייט ביאכטה ב'אי של המיליארדים'. המאבטחים נסעו אחריו, כשהוא היה ביאכטה המאבטחים חיכו בעיירה ליד, אבטחה שעלתה סך הכל 564 אלף שקל"

  • י"ז תמוז התשפ"ג
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

העיתונאית איילה חסון (כאן 11) חשפה כי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אובטח בחו"ל במשך יותר מ־22 שנה, לאחר סיום כהונתו, זאת בסכום של כארבעה מיליון שקלים על חשבון משלם המיסים.

חסון התראיינה ב-103FM ואמרה לאראל סג"ל ויריב אופנהיימר. לדבריה, "הדבר המעניין בסיפור של ברק זה המשך האבטחה שלו. כבר עברו יותר מ-22 שנה מאז שהוא ראש ממשלה. מקובל לאבטח עוד עשר שנים ואולי מאריכים בעוד 5 ועוד 5. אצל ברק הוסרה האבטחה ממש רק בשנה האחרונה - זה כבר המון זמן אחרי שהוא היה ראש ממשלה ושר ביטחון. איש עסקים מאוד עשיר, גר בדירה פרטית במגדלי טראמפ ומתברר בשנים האלה הוא היה כמעט חצי שנה בחו"ל, לפעמים חמישה שבועות באופן רצוף. מתלווים אליו מאבטחים ואלה עלויות מטורפות. ב-2023 הוא יוצא לנסיעה, הוא מבקש מהאחראים על האבטחה שהמאבטחים לא יצטרפו אליו לשייט ביאכטה ב'אי של המיליארדים'. המאבטחים נסעו אחריו, כשהוא היה ביאכטה המאבטחים חיכו בעיירה ליד, אבטחה שעלתה סך הכל 564 אלף שקל".

חסון הוסיפה: "אני אגיד לכם למה זה חשוב, אני מסקרת את אהוד ברק שנים ושנים הוא חטף סיקור הכי אכזרי מבן כספית וכל מיני כאלה. סיפורי שוחד, עסקאות נשק – אני הייתי נגד הזרם. אבל סיפור כזה ראוי להתפרסם כי הוא עושה הון תועפות בעולם, כבר 22 שנים הוא לא ראש ממשלה. כל הנסיעות האלה שיהיה לו לבריאות, אבל משלם המיסים מממן בטירוף את האירוע הזה. אדם כזה שמטיף על היבטים מוסריים היה צריך לבחון את זה".

היא נשאלה האם אבטחת אישים ישראליים בחו"ל צריכה להבחן מחדש וענתה: "לחשוב על זה ולהפסיק אם צריך. כשאתה בא לחו"ל לפגישת עסקים ואתה מלווה עם אבטחה של מדינה אז יש לך פוזה. עובדה שכשיאיר לפיד בתפקידיו לא התאים לו כל השב"כ הזה שיודע הכול וצמודים אליו, אז הוא סינן את האבטחה וזה היה בסדר גמור. כל הסיפור הזה של ביטחון ואבטחה זה דבר שצריך לחשוב עליו מחדש".

תגיות:אבטחהאהוד ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה