חדשות בארץ

האשה שביתה נפגע מרסיס רקטה בשדרות: "הנזק לא מעניין, אלא הנפש של הילדים"

נטע אוחיון סיפרה: "אמרתי 'הנה, גם אליי זה הגיע בסוף. גם עליי זה לא פסח'. זה היה הפחד הכי גדול שלי. הנפש מרוסקת. לעזוב את העיר? זה לא משהו שבא בחשבון"

  • ט"ז תמוז התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

רסיסי הרקטה שנחתו הלילה (בין שלישי לרביעי) בביתה של נטע אוחיון, גרמו לבהלה. היא שמעה פיצוץ עז, אך רק בבוקר כשהתעוררה הבינה שביתה נפגע.

"בשעה 1:38 בערך הייתה אזעקת צבע אדום", סיפרה לאתר N12. "לא הספקנו להיכנס לממ"ד עם שני הילדים הקטנים, הם עדיין ישנו, נשארנו בחדר. אחד ה'בומים' היה מאוד חזק, וזה בעצם היה רסיס גדול שפגע בגג הבית ונפל מיד לבריכה ועשה שם נזק. לא ידענו שהבית שלנו נפגע".

"קמתי בשש בבוקר וראיתי את מה שקרה", הסבירה. "קיבלתי שוק ואמרתי, 'הנה, גם אליי זה הגיע בסוף. גם עליי זה לא פסח'. זה היה הפחד הכי גדול שלי. הנפש מרוסקת. הנזק פחות מעניין אותי, אבל הנפש, והילדים שאתה לא יודע מה להגיד להם".

"התקשרו אלינו ממרכז חוסן אבל עדיין לא הלכנו", סיכמה. "העדפתי לשים את הילדים במסגרות. לקום ולעזוב את הבית עכשיו זה לא בר ביצוע, זה בית שעכשיו נכנסנו אליו וגרים בו אפילו לא שנתיים. לעזוב את העיר זה לא משהו שבא בחשבון, ממש לא".

כזכור, במהלך הלילה נורו 5 רקטות מעזה לשטח ישראל. הן יורטו על ידי כיפת ברזל, אך רסיסים נפלו על בית בשדרות - ביתה של נטע. בתגובה, תקפו מטוסי קרב של צה"ל אתר תת קרקעי לייצור אמל"ח שנמצא בידי חמאס וכן אתר לייצור חומרי גלם רקטיים.

תגיות:שדרותרקטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה