חדשות בארץ

לוחם צה"ל נהרג בג'נין: רב-סמל דוד יהודה יצחק הי"ד

לוחם סיירת אגוז, בן 23, נהרג בחילופי אש עם מחבלים בעת יציאת כוחות צה"ל ממחנה הפליטים בג'נין. חמש רקטות נורו מרצועת עזה לשטח ישראל. הן יורטו על ידי כיפת ברזל, אך לבית בשדרות נגרם נזק

  • ט"ז תמוז התשפ"ג
רב-סמל דוד יהודה יצחק הי"ד (צילום: דובר צה"ל, באדיבות המשפחה)רב-סמל דוד יהודה יצחק הי"ד (צילום: דובר צה"ל, באדיבות המשפחה)
אא

רב-סמל דוד יהודה יצחק הי"ד, בן 23 מהיישוב בית אל, נהרג הלילה (בין שלישי לרביעי) בקרבות בג'נין. יצחק היה חייל קבע. הוא נפצע באורח אנוש בחילופי אש עם מחבלים בעת יציאת כוחות צה"ל ממחנה הפליטים בג'נין. הוא פונה לבית החולים העמק בעפולה, שם נקבע מותו. הלווייתו תיערך בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון, ספד ליצחק: "תושבי בית אל מבכים על נפילתו של דוד יהודה יצחק הי"ד במהלך פעילות מבצעית בג'נין. לוחם סיירת אגוז, בן בכור למשה ואמונה ואח לשישה אחים ואחיות. ליבנו עם אובדנה הכבד מכל של משפחתו עם היוודע הבשורה המרה. 'הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו'". המועצה ציינה כי היא מלווה את המשפחה ונמצאת עמה בקשר רציף.

"כואבים את נפילתו של הלוחם דוד יהודה יצחק הי"ד גיבור ישראל", ספד ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן. "דוד גדל והתגורר בבית אל והיה קצין מוערך ביחידה המובחרת אגוז. אנו משתתפים בצער הגדול ומחבקים את משפחתו, קרוביו, וקהילת תושבי בית אל".

כוחות צה"ל השלימו לפנות בוקר את יציאתם מג'נין. במקביל ליציאה ההדרגתית, נורו חמש רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. הרקטות יורטו על ידי כיפת ברזל, אך נזק נגרם לבית בשדרות משרידי אחת מהן. מעיריית שדרות נמסר, כי בני המשפחה שביתם נפגע שהו בממ"ד ולא נפגעו. 

בתגובה לירי הרקטות, תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר אתר תת-קרקעי לייצור אמצעי לחימה של חמאס ואתר לייצור חומרי גלם רקטיים של ארגון הטרור.

תגיות:צה"לטרורג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה