סיפורים אישיים

"הצל" חושף: "ארבע שנים ישנתי על הרצפה. לאמא שלי לא הייתה מכונת כביסה"

יואב אליאסי בראיון נוגע לב לבן בן ברוך: "בשיא, פתאום התחילו להיכנס לי צ'קים. 100, 200, 400 אלף שקל. בכסף הראשון שקיבלתי קניתי אוטו במיליון שקל. פעלתי בחוסר שכל ופשטתי את הרגל"

  • ט"ו תמוז התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

את איש הימין יואב אליאסי אם בוודאי מכירים בתור ה"צל". אם אתם עוקבים אחריו, אתם בטח יודעים שחזר לאחרונה לבמה והוא תוקף ללא הרף את אנשי השמאל ותומך באיתמר בן גביר. אבל מה עבר בילדות, אתם יודעים?

באחד הפודקאסטים המסקרנים, של הסטנדאפיסט המתחזק בן בן ברוך, אליאסי דיבר השבוע על הילדות שעבר. "באתי ממשפחה בלי כסף. כשאני הצלחתי, אבא שלי נכנס לכלא ל-4 שנים. 4 שנים ישנתי על הרצפה. עברתי גיהנום", הוא סיפר. "הייתי גונב מהפחים, הייתה לי מאפיה מול הבית, כזאת שעושה בייגל'ה. הייתי מחכה לסוף היום שיזרקו את הבייגל'ה לזבל כדי שאוכל לקחת הביתה ולאכול. זאת הרמה".

"אבא שלי בא מעולם הפשע", הוא חשף בהמשך. "שם אתה חושב שיש לך חברים, עד שקורה לך משהו. ואז - תמות! למשפחה שלך ולאף אחד לא אכפת".

ומה קרה בשיא תהילתו? "פתאום התחילו להיכנס לי צ'קים. 100, 200, 400 אלף שקל. בכסף הראשון שקיבלתי קניתי אוטו במיליון שקל", הוא מספר לבן ברוך. "היה לי אוטו, אף אחד לא ראה דברים כאלה בישראל. לא ידעתי לחסוך, אבל אני טיפלתי בחוסרים. לא היה לאמא שלי מכונת כביסה. אני לא מדבר על חסכים, חסכים יש. אני מדבר על חוסרים. כל מה שהיה חסר להם בבית, קניתי חדש, באותו רגע. זאת הגשמת חלום, אבל פעלתי בחוסר שכל ובגלל מהירות גם פשטתי את הרגל בדרך".

"הצל", שלאחרונה חזר להופיע וזוכה שוב להצלחה, יצא מהסיפור הזה חכם יותר. "להיות בנאדם מפורסם שלא יכול לקנות יותר כלום, אחרי שהיה לי הכל, זה יותר נמוך מבנאדם שנולד לכלום", סיכם. "נגעתי בשמיים, וזה לא שהתרסקתי על הרצפה. הייתי הרבה מתחת".

תגיות:סיפורים אישייםיואב אליאסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה