חדשות בארץ

בתוך המסגד בג'נין: בורות תת-קרקעיים עם אמל"ח

לאחר חילופי אש במשך שעות, נכנסו לוחמי צה"ל לקומה התחתונה במסגד בו התבצרו מחבלים חמושים ואיתרו בו שני בורות אמל"ח תת-קרקעיים. לוחמי שב"כ וצה"ל איתרו והרסו מספר חדרי ניהול לחימה במחנה הפליטים

(קרדיט תמונות: דובר צה"ל)(קרדיט תמונות: דובר צה"ל)
אא

(עודכן: 19:15)

מבצע "בית וגן" נמשך: לוחמי צה"ל נכנסו הערב (שני) לקומה התחתונה במסגד במחנה הפליטים בג'נין בו התבצרו מחבלים חמושים, ואיתרו שני בורות תת-קרקעיים ובהם אמצעי לחימה רבים.

הכניסה למסגד התבצעה לאחר שעות של חילופי אש עם המחבלים. בהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן, סרקו לוחמים מיחידות אגוז ויהל"ם את הקומה התחתונה של המסגד, המזוהה עם ארגוני טרור. מדובר צה"ל נמסר כי אותרו שני בורות אמל"ח תת-קרקעיים, ובהם חומרי נפץ, אמצעי לחימה וציוד צבאי המזוהה עם ארגוני טרור. הכוחות החרימו את האמל"ח ונטרלו אותו.

לוחמי שב"כ וצה"ל איתרו והרסו במחנה הפליטים מספר חדרי ניהול לחימה. החמ"לים שימשו את ארגוני הטרור במחנה לתצפית ובקרה על כוחות הביטחון בעת פעילות בו. בצה"ל ובשב"כ אמרו כי "הריסת חדרי ניהול הלחימה מהווה פגיעה בתשתיות הטרור אשר פועלות במרחב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערכת מצב ביטחונית משותפת עם שר הביטחון יואב גלנט, ראש השב"כ רונן בר והרמטכ"ל הרצי הלוי בבסיס בית ליד, על התקדמות הפעולה בג'נין.

במהלך הערכת המצב קיבל נתניהו סקירה על מצב הפעולה ההתקפית והתקדמות הכוחות, מצב ההישגים המבצעיים עד כה והיעדים להמשך.

בתוך כך, מחשש לירי רקטות מרצועת עזה, החליט מפקד פיקוד הדרום, בהתייעצות עם מפקד פיקוד העורף, לבטל מופע עירוני שתוכנן להתקיים הערב בעיר שדרות. בצה"ל הבהירו כי "אין שינוי בהנחיות לעורף, והשגרה בעיר שדרות ובעוטף עזה נשמרת".

תגיות:צה"לטרורג'ניןמבצע בית וגן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה