חם ברשת

נטלי דדון מציגה: יום הולדת בתאריך עברי, התרומות לניצולי שואה

אושיית הרשת חגגה עם חברותיה בערב הפרשת חלה, בסטורי הוקדשו התפילות לחיילי צה"ל. וגם: מה הקשר שלה לחב"ד?

  • י"ד תמוז התשפ"ג
בעיגול: נטלי דדון (קרדיט: בר בינו. קרדיט אילוסטרציה: shutterstock)בעיגול: נטלי דדון (קרדיט: בר בינו. קרדיט אילוסטרציה: shutterstock)
אא

"אשה לאשה מלכה" - כך כותבת אושיית הרשת ופעילת הימין נטלי דדון בחשבון האינסטגרם שלה, לאחר שחגגה יום הולדת. רבים מהגולשים תהו - תאריך הלידה שלה היה לפני כשבועיים, אז מדוע היא חגגה את יום ההולדת דווקא שלשום? ובכן, דדון נולדה בי"ג בתמוז וזה היה התאריך העברי שלה - בו חגגה.

דדון החליטה לחגוג יום הולדת בצורה מקורית - ערב הפרשת חלה ענק. "שכל החיילים והחיילות שלנו יקבלו את כל הכוחות מהתפילות היום, אמן ואמן", נכתב בסטורי שלה, כשזו נראית מתפללת לבורא עולם. בסטורי אחר כתבה: "לא סתם אני מחוברת עד עמקי נשמתי לחב"ד ונמשכת כל העת לחקור וללמוד ולהעמיק. לא סתם, זכיתי להיות כתובה בספר הצאצאים של אדמו"ר הזקן".

העיתונאית דנה ורון כתבה לה: "לאחותי המוארת, השליחה האמיצה - יש יום הולדת היום. יום שמזלה גובר. מזל טוב אחות יקרה, אמן שיגבר. תמיד רק לטוב, לשפע, להגשמה מתוך נחת, בריאות ואהבה".

אבל מה שיותר מרגש, הוא האופן שבחרה דדון לעשות את האירוע - באולם אירועים מיוחד, כשכל ההכנסות והתרומות יעברו לניצולי שואה.

תגיות:יום הולדתנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה