הידברות לנוער

הידברות לנוער: מה עושים בחופש הגדול? קבלו 5 רעיונות שווים במיוחד

מה אפשר לעשות עם חודשיים שלמים של חופש, ואיך הופכים אותו למשמעותי ומעניין?

  • י"ד תמוז התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרגע המאושר לו חיכיתם במשך עשרה חודשים הגיע – החופש הגדול התחיל (תגידו שלא חיכיתם לזה מתחילת שנת הלימודים). לא נעים להיות הורסי מסיבות, אבל החלק הכי מבאס בחופש הגדול זה להרגיש בסיומו שסתם בזבזנו לשווא את החופשה הכי שווה של השנה. הרי אפשר להעביר חודשיים שלמים בימים שמורכבים מ-12 שעות שינה פלוס 12 שעות בהייה במסך, אבל התחושה שנשארת אחרי חודשיים שלמים כאלה היא של ריקנות, בזבוז והחמצה.

האופציה החלופית, שתיתן לנו תחושת סיפוק ומימוש, היא לנצל את החופשה לדברים שיעשו לנו באמת טוב על הנשמה, ושייתנו לנו את ההרגשה שעשינו משהו עם החופש, ולא סתם העברנו את הזמן. אז מה עושים עם חודשיים שלמים של חופש, ואיך הופכים אותו למשמעותי ומעניין? הנה כמה רעיונות:

1. נצלו את הזמן ללמוד משהו שתמיד חלמתם לדעת. פתחו את עצמכם במיומנויות חדשות, שיתרמו לכם ויוסיפו לכם כלים לחיים. ישנם קורסים וסדנאות אונליין במגוון תחומים: העצמה אישית, גרפיקה ועיצוב, החייאה ועזרה ראשונה, בישול, אומנות, יזמות ועוד. אתם מוזמנים לבקר ב'קמפוס היהודי' מבית הידברות, ולבדוק אם קיימת סדנא שעושה לכם את זה.

2. אל תגיעו למצב שבסוף החופש נהיתה לכם כבר צורה של ספה. צאו כל יום לסיבוב הליכה, ותוך כדי האזינו להרצאה מעצימה או לפודקאסט מעניין.

3. עשו פרויקט מהפך לחדר שלכם: השלב הראשון יהיה לעשות סדר פסח בחדר שלכם – זרקו חפצים מיותרים וחסרי שימוש, וסדרו את החדר. אחר כך עברו לשלב השני, והוסיפו טאצ'ים עיצוביים חדשים בחדר שלכם שתכינו בעצמכםDIY.

4. עשו משהו טוב בשביל מישהו אחר, וזה לא חייב להיות גרנדיוזי. לכו עם הלב שלכם.

5. בקרו בסמינר הדיגיטלי מבית הידברות'70 השאלות הקשות ביהדות'. זה הזמן המושלם להעמיק קצת ברוחניות, וזה המקום המושלם להתחיל ממנו.

יש לכם שאלות קשות בנושאי היהדות? יש לחברים שלכם שאלות ותהיות? יש משהו שטרם הבנתם עד הסוף? כנסו לאתר 70 שאלות קשות ביהדות מבית הידברות. אנא, שתפו גם חברים:

תגיות:הידברות לנוער70 השאלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה