חדשות בארץ

למה עמית סגל צייץ ש"הנחש צדק"?

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 יצא להגנת המשנה ליועמ"ש לשעבר שטען כי לא ניתן להעמיד את נתניהו לדין באשמת שוחד. איך? הוא פרסם טור של פרשן התאגיד שכינה אותו "נחש צפע", וענה לו אחרי ההתפתחות בתיק 4000

  • י"ד תמוז התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, התייחס להתפתחויות בתיק 4000. הוא מאשים את המשטרה והפרקליטות בכשלים במהלך המשפט.

הלילה (ראשון),סגל יצא בחשבון הטוויטר שלו להגנת עו”ד רז נזרי, לשעבר המשנה ליועמ"ש, שטען כי לא ניתן להעמיד את נתניהו לדין באשמת שוחד.

סגל כתב: "לפני 4 שנים, במפגן מוטרף של הסתה נגד מערכת המשפט, כינה פרשן התאגיד מרדכי גילת את המשנה ליועמ״ש רז נזרי 'נחש צפע ארסי', שמבקש להכיש ברעל את שלטון החוק. חטאו: לעמדתו אין צורך להעמיד לדין את נתניהו בתיק 4000 באשמת שוחד 'חרף ההקלטות, המסרונים והראיות'. היועמ"ש מנדלבליט מעולם לא תקף את הדברים, התאגיד לא נקט צעדים. אבל הנחש צדק".

סגל צירף של הטור שפרסם גילת, תחת הכותרת:  "נחש במשרד המשפטים", בו הוא כתב: "במשרד המשפטים משוטט כבר זמן רב נחש ארסי, פוקד את חדרם של בכירי המשרד האחרים, מגיח לפגישות עבודה עם היועמ”ש אביחי מנדלבליט, עם פרקליט המדינה שי ניצן ועם אחרים ומפזר רעל. רעל, הרבה רעל, כדי להרוג את התיק התורן המפריע למלכות.

"הוא עושה זאת במתק שפתיים, כאדם שקול, כמי שמביע עמדה מקצועית בלבד – לא חלילה כמי שמבקש להכיש, בדרכו, את אחרוני הלוחמים בשחיתות השלטונית. לא חלילה כמי שמבקש להוציא את הרוח ממפרשי קבוצה גדולה של פרקליטים מקצוענים, ובראשם פרקליטת מיסוי וכלכלה בת”א, ליאת בן ארי – פרקליטים מנוסים הסבורים שחומרי החקירה והראיות בתיקי נתניהו מחייבים הגשת כתב אישום נגדו בעבירות שוחד.

"על פי עולם המושגים של נחש הצפע הזה, אין צורך להעמיד לדין את נתניהו בעבירות שוחד בתיקי 4000 – חרף ההקלטות, המסרונים שנתפסו ועדויות עדי המדינה; חרף העובדה שהחשדות הכבדים אומתו בחקירת המשטרה והרשות לניירות ערך. מבחינתו, די בהגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בעבירות של מרמה והפרת אמונים – זה יספק לדעתו את האינטרס הציבורי".

תגיות:עמית סגלבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה