חדשות בארץ

נתניהו: "אין ולא יהיה מקום לסרבנות – לא מצד זה ולא מצד כלשהוא"

ראש הממשלה נאם בטקס סיום קורס קצינים קרביים, והתייחס גם למאבק בטרור: "נמשיך להכות באויבינו ונמשיך לנצח. הם אינם מבדילים בין אנשי ימין ושמאל ובין חילונים לחרדים"

נתניהו בבה"ד 1, היום (קרדיט: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו בבה"ד 1, היום (קרדיט: קובי גדעון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (רביעי) בטקס סיום קורס קצינים קרביים, שנערך בבסיס בה"ד 1. הוא התייחס בדבריו לגל הסרבנות ולאיומים שהשמיעו חיילי מילואים, מתנגדי הרפורמה המשפטית, שלא להתייצב לשירות צבאי.

"חשוב לי להדגיש דווקא בימים אלה", אמר ראש הממשלה בפתח נאומו, "שאויבינו אינם מבדילים בין מחנה זה למחנה אחר. בין אנשי ימין לאנשי שמאל, בין חילונים לבין דתיים או חרדים. הם גם לא מבחינים בין יהודים ללא יהודים, מבחינתם כולנו מטרה לפגיעה, ויותר מזה, יעד להשמדה. ולכן כולנו חייבים להתייצב יחד כדי להגן על המדינה שלנו".

"אין ולא יהיה מקום לסרבנות לא מצד זה ולא מצד כלשהוא. יש לנו מדינה אחת, יש לנו צבא אחד ויש לנו בית אחד. נשמור כאחים וכאחיות על הבית, ואם יגיע יום פקודה, נתייצב לדגל מלוכדים ונחושים כאגרוף מחץ".

בהתייחסו למאבק בטרור, הדגיש נתניהו כי צה"ל פועל כל העת בחודשים האחרונים בשיתוף פעולה עם זרועות הביטחון האחרות: "אנחנו חייבים בכל מעשינו להקדים את אויבינו. במבצע שומר החומות החזרנו את חמאס עשור אחורה. במגן וחץ חיסלנו את מנהיגי הג'יהאד. לפני שבוע בג'נין חיסלנו חוליית מחבלים עם מל"טים מהאוויר, ואנחנו נמשיך לפגוע באויבינו. נמשיך להכות באויבינו ונמשיך לנצח. כל מי שינסה לפגוע בנו לא יחמוק מתגובה נחרצת. איש ממחוללי ומשלחי הטרור לא יוכל להסתתר לאורך זמן".

"כוחותינו מגיעים לעומק השטח, אל תוך קיני הטרור והולמים במחבלים. מדיניות שינוי המשוואה שלנו רלוונטית וישימה גם במעגל הרחב יותר. מי שיבחר להתחכך בנו בגבולות ישראל ומעבר להם, יביא על עצמו הרס וחורבן. לא נהסס להפעיל כוח ובמידת הצורך לפגוע במרכזי הכובד של האויב".

שר הביטחון יואב גלנט דיבר אף הוא בטקס והתייחס לנושא הסרבנות: "אין לאפשר לאף צד פוליטי להשתמש בצבא ככלי ניגוח. הקריאות לסרבנות מערערות את ערכי צה"ל כצבא העם, מסכנות את הכשירות המבצעית, סרבנות זו אינה חלק ממחאה לגיטימית".

תגיות:סרבנותצה"ליואב גלנטבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה