חדשות בארץ

15 תומכי טרור נעצרו בהר הבית: הניפו תמונות של מבצעי הפיגוע בעלי

רעולי פנים הניפו דגלים וכרזות של ארגוני טרור ברחבת הר הבית. ברשותם נתפסו דגלי ארגון החמאס. העצורים נכלאו להמשך חקירה

העיר העתיקה, תמונת ארכיון (צילום: Jamal Awad/Flash90)העיר העתיקה, תמונת ארכיון (צילום: Jamal Awad/Flash90)
אא

המשטרה עצרה היום (רביעי), ברחבת הר הבית, 15 חשודים בתליית שלט עם תמונות המחבלים שביצעו את הפיגוע בעלי. האירוע התרחש בסיום תפילת הבוקר של חג הקורבן המוסלמי.

מהמשטרה נמסר כי אלפי מתפללים הגיעו להר הבית, וכי בשלב הפיזור הניפו מספר רעולי פנים דגלים של החמאס וכן כרזות של ארגוני טרור. השוטרים עצרו את החשודים לחקירה ופעלו להסרת הכרזה שנתלתה.

המעצרים בוצעו על ידי שוטרי מרחב דוד ולוחמי מג"ב ירושלים בעיר העתיקה, זאת  בסיוע והכוונה של תצפיתני המשטרה. ברשות חלק מהעצורים נתפסו דגלי חמאס נוספים, פליירים של ארגון טרור וכדור של אקדח. החשודים הועברו לחקירה במרחב דוד של משטרת מחוז ירושלים.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורגמן, אמר: "הבוקר שוב היו מי שניצלו את החג והמקומות הקדושים למפגן של הסתה ותמיכה בטרור. מי שחושב שביצוע מעשים פסולים כאלו בכסות החג תקנה לו חסינות או הגנה מהחוק - טועה ובגדול. מעשי הסתה, עידוד ותמיכה בטרור יטופלו בנחישות על ידינו בכל מקום בירושלים, כולל בתוך הר הבית. אין 'שטחים מתים', אין ולא תהיה חסינות למי שתומך, מעודד ומזדהה עם טרור ומחבלים, בהר הבית ובכל מקום אחר".

מליאת הכנסת אישרה בחודש שעבר, בקריאה טרומית, את הצעת חוק המאבק בטרור, המאפשר להטיל קנסות בגין הנפת דגל של ארגון טרור. על פי החוק המוצע, יוטל עונש מאסר של עד שלוש שנים במקרה של פרסום או הצגת סמל של ארגון טרור, או של אדם שביצע עבירת רצח במסגרת מעשה טרור, וזאת ללא דרישה להוכחת הזדהות עם ארגון הטרור או לאדם שביצע רצח.

תגיות:הר הביתהסתהטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה