חדשות בארץ

"יריב, אל תתייאש": "הצל" ואנשי ימין במפגן תמיכה בשר המשפטים

"הצל" כתב: "ברגע שנראה שהבטחון שלך מופקר ושהם יפקירו את בטחונך - נצא מהצללים ונגן עליך בגופנו". העיתונאי אריה ארליך: "הבוקר ליד בית יריב לוין: המחנה שהתייפייף על החרדים שאוכלים בחד-פעמי מדגים דאגה אותנטית ועמוקה לענייני אקלים וזיהום אוויר"

  • ט' תמוז התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

"שר המשפטים יריב לוין - אל תתייאש, אל תישבר, אל תפחד. עם ישראל איתך ומאחוריך. לא ניתן לבולשביקים האנטי דמוקרטים לנצח". כך כתב "הצל", הזמר יואב אליאסי, בחשבון הפייסבוק שלו.

הצל ואנשי ימין אחרים מגבים את לוין, לאחר שאתמול (שלישי) שרפו פעילי שמאל צמיגים סמוך לביתו וחסמו את היציאה משם. "עד עכשיו ישבנו בצד במחשבה שאם נצא לרחובות נשחק לידיים של סוכני הכאוס ונביא אותם למלחמת אחים שהם כל כך רוצים, מייחלים ומבקשים (דבר שאין לנו שום רצון לעשות לעומתם למדנו מן העבר)", הוסיף "הצל", "אבל ברגע שנראה שהבטחון שלך מופקר (כמו היום שאותה המשטרה שתלשה זקנים ופאות של מתנחלים ליטפה וחיבקה את המתפרעים האלימים מחוץ לביתך) ושהם יפקירו את בטחונך - נצא מהצללים ונגן עליך בגופנו".

עוד הוסיף בהמשך: "אנחנו הדמוקרטיה. אנחנו הרוב. הם מיעוט אלים מלא שנאה וממומן על ידי אויבי ישראל ואנחנו ננצח. הרפורמה חייבת לעבור!".

איש התקשורת ברל'ה קרומבי צייץ: "ככה נראית ההפגנה "הספונטנית" והלא ממומנת הבוקר מול השר יריב לוין... אוטובוסים מאורגנים ואפילו כיבוד מושקע. ספונטני, אומרים לכם".

העיתונאי אריה ארליך הביא תיעוד של השריפה וצייץ אמש: "הבוקר ליד בית יריב לוין: המחנה שהתייפייף על החרדים שאוכלים בחד-פעמי מדגים דאגה אותנטית ועמוקה לענייני אקלים וזיהום אוויר". גם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי כנסת נוספים גינו את המעשה.

תגיות:השר יריב לויןיואב אליאסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה