חדשות בארץ

עמית סגל נגד היועמ"שית: "שתתעורר מתנומתה הארוכה"

פרשן חדשות 12 הגיב על הודעת מובילי המחאה על כוונתם להפגין בנתב"ג, וקרא ליועצת המשפטית לממשלה "להתעורר מתנומתה הארוכה ולהתחיל לאכוף את החוק"

  • ח' תמוז התשפ"ג
סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

פרשן חדשות 12, עמית סגל, הגיב הערב (שלישי) על הודעת מובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית כי בכוונתם להסלים בימים הקרובים את פעולותיהם, ובין היתר לקיים ביום שני הקרוב הפגנה גדולה בנתב"ג.

"אני חושב שמותר להפגין מול בתיהם של נבחרי ציבור", אמר סגל בשידור בערוץ בהתייחסו להפגנה הבוקר מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין. "זה מחיר מעצבן, מרגיז, לפעמים גם סחטני במובן מסוים – אבל נסבל במדינה דמוקרטית". עם זאת, הוא ציין כי מדובר ב"סימן של מצוקה. מספר המפגינים בקפלן יורד בכל שבוע, אין מה להשוות לשבועות הראשונים של המחאה".

באשר להודעת ראשי המחאה על כוונתם להפגין בנתב"ג, אמר סגל: "הם נזהרו מאוד לא להגיד שימנעו המראות או יחסמו כבישים. אין מחלוקת שלחסום כבישים ולמנוע המראות זו עבירה פלילית".

בעקיצה שכוונה לעבר היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, שמונתה לתפקידה על ידי שר המשפטים לשעבר גדעון סער בימי ממשלת בנט-לפיד, אמר סגל: "מה שמתבקש הוא שהיועצת המשפטית לממשלה – לממשלה הקודמת, אבל גם יועצת משפטית – תתעורר מתנומתה הארוכה ותתחיל לאכוף את החוק כפי שמצופה וכפי שנעשה בעבר".

תגיות:עמית סגלהרפורמה המשפטיתגלי בהרב מיארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה