חדשות בארץ

התפילות עזרו: הפצוע קשה מהפיגוע בעלי שוחרר לביתו

ערן טובולסקי נפצע מירי בפלג גופו העליון ועבר ניתוח חירום בבית החולים שערי צדק. הוריו: "היו תפילות רבות, הפרשות חלה, הרגשנו את החיבוק העוטף של כל עם ישראל"

פצוע הפיגוע ששוחרר (קרדיט: המרכז הרפואי שערי צדק)פצוע הפיגוע ששוחרר (קרדיט: המרכז הרפואי שערי צדק)
אא

ערן טובולסקי, תושב עפרה, שנפצע קשה בפיגוע שארע לפני שמונה ימים בתחנת הדלק הסמוכה ליישוב עלי, שוחרר היום (שלישי) לביתו לאחר הטיפול הרפואי בבית החולים שערי צדק.

טובולסקי בן ה-20 הגיע לבית החולים עם פציעות ירי קשות בפלג גופו העליון, והוכנס לניתוח חירום. לאחר הניתוח הועבר למחלקת ההתאוששות ולאחריה למחלקה הכירורגית להמשך טיפול. הרופאים דיווחו כי שחרורו היום הותר מאחר והוא במצב רפואי טוב.

אמש ביקר את ערן הרב הפוסק של בית החולים, הרב אשר וויס, והתעניין בשלומו. הרב בירך את ערן ורשם את שמו, ערן בן נעמה, להחלמה ורפואה שלמה.

אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק, עדכן על מצב הפצוע: "ערן הגיע אלינו לאחר שספג פציעת ירי קשה. אני שמח שהניתוח עבר בהצלחה, ומודה לכל הצוות הרפואי שלקח חלק בטיפול. ערן כעת במצב טוב יותר, מתאושש, ולשמחתנו משוחרר לביתו להמשך החלמה. אני וכל הצוות הרפואי מאחל לו המשך החלמה טובה ובריאות".

הוריו של ערן, נעמה ואבי, שהגיעו לקחת את בנם הביתה, הודו לכל המתפללים לרפואתו: "עברו עלינו ימים לא קלים, וברוך ה' אנחנו משתחררים לבית כשהמצב של הבן שלנו טוב יותר. אנחנו מודים לכל המתפללים לשלומו של ערן, היו תפילות רבות, הפרשות חלה, הרגשנו את החיבוק העוטף של כל עם ישראל. עוד נכונה לנו דרך, ואנחנו מתפללים להמשך החלמתו של ערן והמשך החלמה לכל הפצועים מהפיגועים הקשים בתקופה האחרונה. אנחנו מוסרים תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפללים שלא ידעו עוד צער".

בפיגוע בעלי נרצחו הראל מסעוד הי"ד תושב יד בנימין בן 21, אלישע אנטמן הי"ד בן 18 מעלי, נחמן שמואל מורדוף הי"ד בן 17 מאחיה ועופר פיירמן הי"ד בן 63 מהיישוב עלי.

מלבד טובולסקי נפצעו בפיגוע שלושה בני אדם נוספים, שניים מהם בינוני והשלישי באורח קל.

תגיות:נסהפיגוע בעלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה