חדשות בארץ

בחודש הבא: נתניהו יערוך ביקור מדיני בסין

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לערוך בחודש הבא ביקור מדיני בסין. ממשל ביידן עודכן על הביקור לפני חודש

  • ח' תמוז התשפ"ג
(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90, shutterstock)(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90, shutterstock)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לערוך בקרוב ביקור מדיני בסין, ככל הנראה כבר בחודש הבא - כך נמסר הבוקר (שלישי) בהודעה רשמית מלשכתו. על פי הודעת הלשכה, הממשל האמריקני עודכן כבר לפני למעלה מחודש על הביקור הצפוי.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם חברי קונגרס אמריקנים ועדכן אותם על כך שהוא הוזמן לביקור בסין. הביקור המיועד יהיה ביקורו הרביעי של ראש הממשלה נתניהו בסין, והממשל האמריקני עודכן על כך לפני חודש".

"ראש הממשלה נתניהו הבהיר לחברי הקונגרס ששיתוף הפעולה הביטחוני והמודיעיני בין ארה״ב וישראל נמצא בשיא של כל הזמנים, והדגיש שארה"ב תמיד תהיה בעלת הברית החיונית של ישראל, שאין לה תחליף", לשון הודעת הלשכה.

מאז שהוקמה הממשלה הנוכחית, לפני חצי שנה, לא הוזמן נתניהו לביקור מדיני בארה"ב. גורמים מדיניים בכירים בישראל אמרו שהביקור יוצא הדופן בסין נועד "לאותת לוושינגטון" כי לנתניהו יש אופציות מדיניות נוספות, בעקבות החרם שמטיל עליו הנשיא ביידן לפי שעה. ישנו חשש סביר כי הנסיעה לבייג'ינג תגרום למתיחות נוספת בין  נתניהו לממשל ביידן.

נזכיר כי אירוע נוסף המתקיים מדי שנה בספטמבר בניו יורק הוא העצרת הכללית של האו"ם. ראש הממשלה נתניהו מוזמן לשם וצפוי להגיע. ייתכן כי עד אז יוזמן לבית הלבן או ייפגש עם הנשיא ביידן בשולי העצרת.

תגיות:בנימין נתניהוסיןארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה