חדשות בארץ

סמל אור ישראלוב ז"ל הוא הלוחם שנהרג הלילה בתאונת אימונים

ישראלוב נהרג מירי צה"ל במהלך תרגיל בבסיס האימונים של חטיבת הצנחנים בדרום הארץ. נסיבות האירוע הטרגי מתוחקרות. מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, הנחה על עוצר אימונים בכלל יחידות צה"ל עד להשלמת חידוד נהלי הבטיחות

אור ישראלוב ז"ל (צילום: דובר צה"ל)אור ישראלוב ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
אא

הותר לפרסום כי לוחם צה"ל שנהרג הלילה (שלישי) בירי בתאונת אימונים הוא רב-טוראי אור ישראלוב ז"ל, לוחם חי"ר בהכשרה בחטיבת צנחנים. ישראלוב, בן 19 מבת ים, הועלה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו.

האירוע הטרגי התרחש במהלך תרגיל לילי באש חיה בבסיס האימונים שומריה של חטיבת הצנחנים בדרום הארץ, ביום השני ל"שבוע המלחמה" המתקיים במסגרת ההכשרה של טירוני החטיבה. מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי ישראלוב היה חלק מהכוח המאגף, ושימש כדגלן שתפקידו לסמן את הלוחמים עבור הכוח המחפה על מנת לחדול את הירי ברגע זיהויו. בהתאם להוראות, הוא נע עם פנס לבן. כוח מהרתק ירה בו ממרחק של 250 מטרים.

מפקד אוגדה 98, תת-אלוף דן גולדפוס, מתחקר את התקרית. מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, הנחה על עוצר אימונים בכלל יחידות צה"ל עד להשלמת חידוד נהלי הבטיחות.

דובר צה"ל מסר, כי "נסיבות המקרה מתוחקרות בשטח על ידי המפקדים והמשטרה הצבאית פתחה בחקירת האירוע. עם סיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

תגיות:צה"לתאונת אימוניםאור ישראלוב ז"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה