חדשות בעולם

בגלל "טרנד הרכבת התחתית" בטיקטוק: בן 14 מצא את מותו

נער טיפס לגג הקרון של הרכבת התחתית בניו יורק עם חברו הטוב, אחרי שניסה לחקות טרנד ברשת החברתית - אך מצא את מותו. ראש עיריית ניו יורק: "ההשלכות של הרשתות החברתיות הן טרגיות"

  • ח' תמוז התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אתגרי הטיקטוק הפכו בשנים האחרונות לויראליים. אנשים רבים מנסים להתחקות אחר כוכבי הטיקטוק בניסיון להרגיש, אפילו לרגע אחד, "גיבורים". לעתים זה מצליח, אבל לעתים רואים את הצד הפחות נעים, שבו התחקות אחר טרנדים חולפים יכולה להוביל לאסון.

בסוף השבוע נהרג נער בן 14 מארצות הברית לאחר שהתנסה באתגר הרכבת, שנקרא בטיקטוק "גלישת רכבת תחתית". בריאן טיפס עם חברו לגג קרון בקו L בניו יורק ביום חמישי האחרון. זה קרה כאשר היא התקרבה למנהרה בשכונת בושוויק בברוקלין, ניו יורק. החבר שרד את הטיפוס אך בריאן מת במקום.

"המותניים שלו שבורות, יש לו תפרים בכל הגוף", אמרה בת דודתו של גרסיה, חברו הטוב של בריאן שניצל. "אני לא יודעת למה הוא החליט לעשות את זה, הוא נער מאוד חכם".

במסגרת האתגר המסוכן, גולשי הטיקטוק מטפסים על קרונות רכבת תחתית בעודה נוסעת. ברוב המקרים זה נגמר בסרטון מצליח אך בחלק קטן מהמקרים הנערים נפצעים, או במקרה הגרוע יותר - מוצאים את מותם. כעת, בארה"ב מנסים לדבר על המקרה הטראגי כדי למנוע מילדים אחרים לשלם בחייהם.

תגיות:רכבתארה"בטיקטוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה