חדשות בארץ

פעם שנייה בתוך כחודש: נכשל ניסיון פלסטיני לשגר רקטה לעבר הגלבוע

השיגור בוצע מאזור העיר ג'נין וכוון לעבר הגלבוע. הרקטה התפוצצה בשטח פלסטיני ולא היוותה סכנה ליישובים יהודים. כוחות צה"ל איתרו את מקום השיגור

חמושים פלסטינים בג'נין (צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)חמושים פלסטינים בג'נין (צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

ארגוני הטרור הפלסטיניים שיגרו הבוקר (שני) רקטה מאזור העיר ג'נין לכיוון הגלבוע. הרקטה התפוצצה בשטח פלסטיני, ולא היוותה סכנה ליישובים באזור. צה"ל אישר את דבר השיגור, וציין כי כוחות הביטחון הגיעו לסריקות במרחב. האירוע מתוחקר.

הזרוע הצבאית של חמאס בג'נין פרסמה בצהריים תיעוד, שבו נראה לדבריה שיגור הרקטה. על פי התיעוד, הרקטה נפלה לאחר כמה עשרות מטרים.

מדובר במקרה שני בתוך פחות מחודש, של ניסיון לשגר רקטה לעבר יישוב יהודי בצפון השומרון. במקרה הקודם אותר משגר, באזור הכפר הפלסטיני נזלת זיד שבאזור ג'נין. גם מקרה זה תועד ברשתות הפלסטיניות, והרקטה כוונה לעבר הישוב שקד. השיגור כשל חלקית, והרקטה נפלה לקרקע שניות ספורות לאחר שיגורה.

אתמול, לאחר הסרת צו איסור הפרסום, דווח על מציאת רקטה מוכנה לשיגור במזרח ירושלים. הרקטה נמצאה ביום בו נערך בבירה מצעד הדגלים. השב"כ ושוטרי משטרת מחוז ש"י עצרו את עבד אלחכים מחמד מוחמד בואטנה, תושב הכפר עג'ול שבבנימין, שהודה כי אכן הייתה לו כוונה לייצר רקטה מתוך רצון לשגרה. בואטנה טען שפעל לבדו.

תגיות:רקטהג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה