חדשות בארץ

בן כספית וינון מגל – הסוף?

פיצוץ בין השניים הוביל את כספית לעזוב את השידור המשותף שלהם, אבל ביממה האחרונה הוא המריא לחופשה פרטית והציב תנאים לחזרתו. האם שני השדרים בעלי התפיסות השונות כל כך יכולים לשדר יחד?

  • ז' תמוז התשפ"ג
(צילומים: יונתן סינדל, מרים אלסטר / פלאש 90)(צילומים: יונתן סינדל, מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

בן כספית וינון מגל לא מחזיקים בדעות דומות – בלשון המעטה. מדי פעם, הוויכוחים בניהם בשידור המשותף עולים לטונים צורמים, כשמגל נוהג להגן על הקהילה החרדית ועל הימין, בתגובה לאמירות של כספית.

לפני מספר ימים, העימות בין השניים הפך להיות חריף יותר. בעקבות כך, כספית הודיע אתמול למנהלי התחנה כי הוא יוצא לחופשה בחו"ל ולא יחזור – הפעם ללא התראה מראש. על פי דיווח באתר "מאקו", כספית הציב רשימת דרישות בשלישי האחרון. גורמים הבקיאים בנושא אומרים לאתר כי כספית הציב כמה תנאים, בניהם חלוקה ברורה בין השניים בזמן השידור. בין היתר, בזמן שכספית ידבר, מגל לא ייכנס לדבריו, ימתין עד שכספית יסיים את דבריו, ואז יוכל להגיב. בינתיים, עד שכספית יחזור, העיתונאי חיים לוינסון יגיש לצדו של מגל.

עוד נמסר, כי מנכ"ל התחנה 103FM, אור צלקובניק, מנסה ליישר את ההדורים בין השניים. אותם מקורות אמרו כי הם "עושים מאמץ להחזיר את בן כספית לשידור עם מגל כבר ביום ראשון הקרוב".

אז מה קרה בשלישי האחרון שהרתיח כל כך את כספית? "הדבר שהיה קבוע פה כל 3-4 שנים...", אמר, ואז מגל התפרץ לדבריו: "אני מיציתי את הפורמט הזה, אמרתי גם אתמול לצלקובניק (מנכ"ל התחנה), אגב, גם את הוויכוחים האלה מיציתי, בן". כספית המשיך: "נשלח אתמול ווטסאפ, חשבתי שאתה מקבל את מה שצלקובניק קבע אתמול. אז אתה תקרא אותו עוד פעם". מגל ענה: "אז בסדר, תדבר, בבקשה". כספית עזב את השידור ואמר: "טוב, בסדר, סבבה. מיציתי, סליחה ותודה. יאללה ביי לך".

כרגע, בהתחשב באירוע האחרון, כספית טוען כי מגל לא מיישם את הנהלים. כספית שוהה בחו"ל וייעדר גם מהתוכנית שאותה הוא מגיש עם אריה אלדד.

תגיות:ינון מגלבן כספית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה