חדשות בארץ

ארנון מילצ'ן, העד המרכזי בתיק 1000, ימסור היום את עדותו מבריטניה

המיליארדר ארנון מילצ'ן יעיד היום בשידור ישיר ממלון בבריטניה. מילצ'ן נחשב עד המפתח בתיק 1000

  • ו' תמוז התשפ"ג
(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

המיליארדר ארנון מילצ'ן, עד המפתח בתיק 1,000, ימסור היום (ראשון) את עדותו בשעות 12:00-18:00 לפי שעון ישראל. העדות תשודר בשידור ישיר ממלון בבריטניה לבית המשפט המחוזי בירושלים, שם ישבו השופטים. מילצ'ן סירב להגיע ארצה מסיבות רפואיות. ההערכות הן כי הסיבות האמיתיות נעוצות בחשש מהפגנות של תומכי נתניהו ואולי אף חשש כי יקרא להיחקר, למרות שמבחינת הרשויות התיק בעניינו נסגר.

מילצ'ן ייחקר תחילה על ידי נציגת התביעה, עו"ד קרן צבירן מפרקליטות מיסוי וכלכלה. גם עו"ד ליאת בן ארי, ראש צוות התביעה, תהיה נוכחת. העדות הראשית תימשך כפי הנראה יום או יומיים, ולאחר מכן ייחקר מילצ'ן חקירה נגדית בידי עו"ד עמית חדד, שמייצג את נתניהו יחד עם נעה מילשטיין וישראל וולנרמן. אשת ראש הממשלה שרה נתניהו תהיה נוכחת בעדות. ראש הממשלה ישתתף היום באולם בית המשפט המחוזי בירושלים, ויהיה נוכח בעדות.

מילצ'ן נחשב לעד חשוב ונח לפרקליטות, כזה שישתף איתה פעולה. בפרקליטות צופים כי הוא יחזק את עדותה של העוזרת שלו הדס קליין, שדיברה יותר על ראיות בדמות קבלות על הסיגרים והשמפניות.

ההגנה, מצידה, תנסה להראות כי מדובר היה בהתנהלות בין חברים, וזוהי דרך אירוח של המיליארדר. נתניהו טען שוב ושוב ש"מותר לקבל מתנות מחברים", ועורך דינו צפוי לנסות ולהדגיש את קשרי החברות בין השניים שנמשכו שנים ארוכות. ההגנה תדגיש כי מילצ'ן נוהג לארח ביד רחבה וגילה נדיבות קבועה ביחסים עם חבריו; שהרכישות של מילצ'ן היו גם לעצמו ולאנשים נוספים; ושהיו מתנות הדדיות בין בני הזוג מילצ'ן לבני הזוג נתניהו.

תגיות:תיק 1000בנימין נתניהוארנון מילצ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה