חדשות בארץ

בעקבות הפיגוע | נתניהו, גלנט וסמוטריץ' סיכמו: 1,000 יחידות דיור חדשות בעלי

ראש הממשלה, שר הביטחון ושר האוצר הודיעו על קידום מיידי של תכנון 1,000 יחידות דיור חדשות צמוד למקום הפיגוע: "התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בעוצמה ולבנות את ארצנו"

זירת הפיגוע, אתמול (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע, אתמול (צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ סיכמו היום (רביעי) על קידום מיידי של תכנון כ-1,000 יחידות דיור חדשות ביישוב עלי.

הדירות החדשות ייבנו בצמוד למקום הפיגוע אתמול, בו נרצחו ארבעה יהודים: "התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בעוצמה ולבנות את ארצנו", נמסר מלשכת ראש הממשלה.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר: "בעצת ראש מועצה אזורית בנימין, ישראל גנץ, סיכמנו עכשיו ראש הממשלה, שר הביטחון ואני על קידום תכנון מיידי של כ-1,000 יחידות דיור חדשות ביישוב עלי בצמוד למקום הפיגוע אתמול. התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בעוצמה ולבנות את ארצנו. בדמייך חיי".

אריאל אלמליח, יו"ר היישוב עלי, הגיב: "אנו מברכים על ההחלטה, אך מדובר בטיפה בים. אנו קוראים לראש הממשלה לקדם החלטת ממשלה כבר בישיבת הממשלה הקרובה, ביום הראשון הקרוב, אשר תהפוך את היישוב עלי לעיר הראשונה בבנימין".

בתוך כך, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ העביר בצהריים את לשכתו למקום הפיגוע. "די עם ההכלה", אמר. "יש לחזור למדיניות התקפית חסרת פשרות, להיכנס לקיני הטרור ולרוצץ שם את ראשי הנחש. הממשלה צריכה להוביל את הקו הזה ולהנחות את צה"ל ומערכת הביטחון לגבש תוכנית מבצעית מיידית".

"ממשלת ישראל אחראית על ביטחון אזרחיה, וחובתה לצאת להתקפה ולא להמתין חלילה לנפגעים נוספים ולהמשך התעצמות המחבלים. אנחנו נעשה את המוטל עלינו בביסוס ההתיישבות. נצמיח כאן בלב ארץ ישראל חיים שוקקים ושמחים".

תגיות:בנימין נתניהובצלאל סמוטריץ'יואב גלנטהפיגוע בעלייהודה ושומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה