חדשות בארץ

צה"ל מיפה את בתי המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בעלי

בתיהם של המחבלים מוהנד פלאח עבדאללה שחאדה וחאלד מצטפא עא לטיף צבאח מופו לקראת הריסה עתידית. שר הביטחון גלנט הנחה לפעול לביטול אשרות העבודה של בני משפחותיהם

מיפוי בתי מחבלים (צילום: דובר צה"ל)מיפוי בתי מחבלים (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל מיפו הלילה (רביעי),בכפר עוריף שבחטיבת שומרון, את בתיהם של המחבלים מוהנד פלאח עבדאללה שחאדה וחאלד מצטפא עא לטיף צבאח, שביצעו את פיגוע הירי אתמול בתחנת הדלק ליד היישוב עלי. זאת לקראת הריסה עתידית.

במקביל, לוחמי אגוז, מגלן ומג"ב, בהכוונה של השב"כ, פשטו על בתיהם של פעילי טרור בכפר. הכוחות גילו באחד הבתים מחרטה ששימשה לייצור אמצעי לחימה והשמידו אותה. ארבעה מבוקשים נעצרו והועברו להמשך טיפול של השב"כ.

שר הביטחון יואב גלנט הנחה את מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף רסאן עליאן, לשלול את עשרות היתרי הכניסה והעבודה בישראל של בני משפחות המחבלים שביצעו את פיגוע הירי סמוך לעלי.

ביטול אישורי העבודה הינו חלק ממדיניות שגובשה ומיושמת כבר בשטח, בנוסף לדיונים המתקיימים באחרונה לחקיקת חוק שיאפשר ביטול אזרחותו או תושבותו של פעיל טרור, שקיבל תגמול עבור ביצוע מעשה הטרור.

הדיונים נערכים בוועדת הכנסת, בראשות ח"כ אופיר כץ, בעקבות הצעת חוק שעלתה בחודש פברואר המציעה כי אזרח או תושב ישראלי שהורשע בביצוע עבירת טרור ונגזר עליו מאסר בפועל בגינה, והוכח כי הרשות הפלסטינית מתגמלת אותו על כך, ניתן יהיה לבטל את אזרחותו או את רישיונו לישיבת הקבע לפי העניין, ולהרחיקו לשטחי הרשות הפלסטינית או לרצועת עזה.

תגיות:הריסת בתי מחבליםצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה