חדשות בעולם

חשמלאי גבה 20 אלף דולר להחלפת נורה - זאת הסיבה

קווין שמידט הוא חשמלאי שמחליף נורות, אבל בניגוד להחלפת נורה בבית שלכם – הוא עושה את זה בגובה של למעלה מ-450 מטר מעל הקרקע. הגולשים לא נותרו אדישים למי שהפך לכוכב רשת

  • ב' תמוז התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

כמה כסף הייתם מוכנים לשלם עבור החלפת נורה? לרוב, חשמלאי אפילו לא היה מגיע לביתכם כדי לבצע פעולה פשוטה כל כך. במקרים מסוימים, הוא היה גובה מחיר ביקור עבור השירות הזה.

קווין שמידט הוא חשמלאי שמחליף נורות, אבל בניגוד להחלפת נורה בבית שלכם – הוא עושה את זה בגובה של למעלה מ-450 מטר מעל הקרקע. לכן, העבודה שלו הוגדרה כאחת העבודות המסוכנות ברשת.

שמידט הפך בשנים האחרונות לכוכב יוטיוב וטיקטוק, אחרי שצילם איך נראה יום העבודה שלו. הוא  נראה מטפס במגדלים ומחליף נורות במקומות לא שגרתיים. כך למשל, בצילום שהעלה לרשת, הוא נראה מחליף נורה במגדל בגובה של מאות מטרים.

בראיון סיפר כי מעולם לא חשב שהעבודה שלו תעניין אנשים רבים כל כך ושהחברים שלו לא ממש מבינים איך הוא מסוגל לעבוד בה. הוא סיפר כי הוא אחראי על ענייני תחזוקה במגדלים גבוהים והחלפת נורה במגדל תקשורת נועדה להתריע מטוסים מלהתקרב למגדל.

השכר המתגמל, עד 20 אלף דולר במקרה כזה. שמידט טוען כי הוא לא מתחרט ואפילו נהנה מהנוף וגם מהגובה. "אי אפשר להתחרות בנוף, ואין תחושת שלווה גדולה יותר מלהיות לבד בגובה של 1,500 רגל", אמר.

הגולשים עדיין לא בטוחים שהסיכון שווה את השכר. ישנם כאלה שלא מסוגלים להסתכל על החלון בגלל פחד גבהים. עכשיו, הם לפחות יכולים לראות את שמידט מרחף באוויר אם יביטו למטה ממגדל מספיק גבוה. 

תגיות:חשמלאיהחלפת נורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה