סמארטפונים ואינטרנט

מפתיע? 67% מהאמריקאים היו מעדיפים לחיות בתקופה ללא אינטרנט וסמארטפונים

רובם המוחלט של האמריקאים השיבו כי היו שמחים לחזור לתקופה ללא אינטרנט. לדבריהם, הטכנולוגיה מפלגת בין אנשים, ולא מאחדת אותם

  • א' תמוז התשפ"ג||עודכן
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סקר חדש שנערך בארה"ב על ידי חברת מחקר השוק Harris Poll בדק את עמדתם של המשתתפים בסקר על השאלה הבאה - האם ירצו לחזור לתקופה בה לא היה לאנשים גישה לאינטרנט וסמארטפונים. התוצאות היו חד משמעית: 67% מהמשיבים אמרו כי אם תהיה להם ברירה, יעדיפו את העולם כפי שהיה אז.

מפילוח המשיבים לפי קבוצות גיל, התברר כי 77% מהאמריקאים בגילאי 54-35 היו רוצים לחזור לתקופה כזו. בקרב בני 34-18 עדיין הייתה הסכמה רחבה עם האמירה הזו, אך בשיעור נמוך יותר שעמד על 63%. עם זאת, דווקא בקרב קבוצת הגיל המבוגרת ביותר, 55 ומעלה, רק 60% מהמשיבים הביעו רצון לחזור לתקופה כזו.

בנוסף, נבחנו בסקר העמדות של המשיבים לגבי טכנולוגיה בשאלות נוספות. לא פחות מ-90% מהמשיבים גם אמרו כי חשוב לשמור על "ראש פתוח" לגבי טכנולוגיות חדשות. כ-50% מהמשיבים אף העידו על עצמם כי הם נוטים לאמץ טכנולוגיות חדשות לפני רוב האנשים.

בשאלות נוספות אמרו מעט יותר ממחצית המשתתפים כי קצב ההתפתחות של טכנולוגיות חדשות הוא מטלטל עבורם, ואחוז דומה גם אמר כי סביר יותר שהטכנולוגיה מפלגת בין אנשים, ולא מאחדת אותם. בקרב בני 35 ומטה, 57% מהמשיבים הביעו תמיכה באמירה זו.

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים