סמארטפונים ואינטרנט

מפתיע? 67% מהאמריקאים היו מעדיפים לחיות בתקופה ללא אינטרנט וסמארטפונים

רובם המוחלט של האמריקאים השיבו כי היו שמחים לחזור לתקופה ללא אינטרנט. לדבריהם, הטכנולוגיה מפלגת בין אנשים, ולא מאחדת אותם

  • א' תמוז התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סקר חדש שנערך בארה"ב על ידי חברת מחקר השוק Harris Poll בדק את עמדתם של המשתתפים בסקר על השאלה הבאה - האם ירצו לחזור לתקופה בה לא היה לאנשים גישה לאינטרנט וסמארטפונים. התוצאות היו חד משמעית: 67% מהמשיבים אמרו כי אם תהיה להם ברירה, יעדיפו את העולם כפי שהיה אז.

מפילוח המשיבים לפי קבוצות גיל, התברר כי 77% מהאמריקאים בגילאי 54-35 היו רוצים לחזור לתקופה כזו. בקרב בני 34-18 עדיין הייתה הסכמה רחבה עם האמירה הזו, אך בשיעור נמוך יותר שעמד על 63%. עם זאת, דווקא בקרב קבוצת הגיל המבוגרת ביותר, 55 ומעלה, רק 60% מהמשיבים הביעו רצון לחזור לתקופה כזו.

בנוסף, נבחנו בסקר העמדות של המשיבים לגבי טכנולוגיה בשאלות נוספות. לא פחות מ-90% מהמשיבים גם אמרו כי חשוב לשמור על "ראש פתוח" לגבי טכנולוגיות חדשות. כ-50% מהמשיבים אף העידו על עצמם כי הם נוטים לאמץ טכנולוגיות חדשות לפני רוב האנשים.

בשאלות נוספות אמרו מעט יותר ממחצית המשתתפים כי קצב ההתפתחות של טכנולוגיות חדשות הוא מטלטל עבורם, ואחוז דומה גם אמר כי סביר יותר שהטכנולוגיה מפלגת בין אנשים, ולא מאחדת אותם. בקרב בני 35 ומטה, 57% מהמשיבים הביעו תמיכה באמירה זו.

תגיות:סמארטפוניםאמריקאיםאינטרנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה