חדשות בארץ

עמית סגל על מובילי המחאה: "השנאות מחברות אויבים ותיקים"

העיתונאי תקף בטור שפרסם את המניעים של הפוליטיקאים שמנהיגים את המחאה נגד הרפורמה המשפטית ופתחו קבוצת ווטסאפ ייעודית: "מי היה מאמין שבמחשכי השרתים של חברת מטא יש מקום אחד שבו נפגשים אהוד אולמרט ואהוד ברק?"

  • כ"ט סיון התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

העיתונאי עמית סגל תקף בטור שפרסם ב"ידיעות אחרונות" את המניעים של הפוליטיקאים שמנהיגים את המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

"הוואטספ מחבר אנשים, והשנאות מחברות אויבים ותיקים", כתב סגל, "מי היה מאמין שבמחשכי השרתים של חברת מטא יש מקום אחד שבו נפגשים אהוד אולמרט עם אהוד ברק, האיש שהדיח אותו בפועל מראשות הממשלה. אם היו אומרים לכם שדן חלוץ ומשה יעלון, שני השונאים הוותיקים, ימצאו עצמם יחד, הייתם מאמינים?".

לטענת סגל, החיבור בין אותם פוליטיקאים נובע משנאת נתניהו: "הנה כל אלה, שבת אחים גם יחד, נלחמים באובססיביות בנתניהו, תחת דגל המלחמה בשחיתות. את ראשי המחאה שבקבוצה נגד השינויים במערכת המשפט מעניינת יותר המחאה מאשר השינויים", כתב. "בעוד רוב מכריע של המפגינים מרוצים, מן הסתם, מהצלחתם האזרחית הכבירה שסיכלה ברגע האחרון חקיקה מהפכנית, הם אבלים".

הוא ציטט מה שכתב אהוד ברק בקבוצה: "שום תוצאה של יום ד' (קרי הוועדה לבחירת שופטים) לא תהיה פשוטה להמשך ההתנגדות". הוא המשיך וכתב כי "ברק הרי היה מודאג מניצחון של האופוזיציה לא פחות מאשר מהפסד, כי בעיניו הדחת נתניהו איננה אמצעי לבלימת הרפורמה, אלא הרפורמה היא אמצעי להדחת נתניהו, ושהמדינה תישרף על הדרך".

סגל כתב לסיום: "הרוב רוצים לשמור על הדמוקרטיה ולחזור הביתה בשלום, לא לשרוף את המועדון". לטענתו, זו הסיבה לכך שגנץ מוביל בסקרים ולעומתו היה ברק "במקום העשירי במרצ ז"ל".

תגיות:ווטסאפעמית סגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה