סלבס בהתחזקות

השחקן שלומי יפרח: "הסתכלתי לשמיים ואמרתי: 'אלוקים, תן סימן'"

אחד השחקנים המוכרים בישראל סיפר איך קיבל את התפקיד אותו רצה: "למחרת בבוקר קיבלתי הודעה שעברתי את האודישן. זה היה ממש לפני שנרשמתי לאוניברסיטה ללמוד משפטים והקב"ה הראה לי שאני בדרך הנכונה"

  • כ"ו סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקן שלומי יפרח הפך לאחד מדמויות הקאלט בישראל. יפרח הוא דתי, שומר שבת. בשנה האחרונה השתנו חיוו מקצה לקצה. הוא הפך למפורסם. "מאפס למאה, מהקצה לקצה", הגדיר זאת לאתר "כיפה". "קודם כל התחתנתי מאז. אני כבר לא ממש יכול לשבת במסעדות בלי לעשות תמונות, אנונימי אני כבר לא וזה מדהים. הגשמתי חלום, זה החלום שלי".

הוא נשאל איך זה בתפקיד וענה: "חד משמעית אמונה". בהמשך הבהיר: "לפני שקיבלתי את התפקיד הרמתי עיניים לקב"ה ואמרתי לו - תן לי סימן אם אני הולך למקום הנכון או שאני צריך לפרוש וללכת ללמוד עריכת דין. למחרת בבוקר קיבלתי הודעה שעברתי את האודישן. זה היה ממש לפני שנרשמתי לאוניברסיטה ללמוד משפטים והקב"ה הראה לי שאני בדרך הנכונה".

יפרח נוהג לדבר על ענייני הדת. הוא מספר כי הוא מאמין מאוד ונחשב לאדם צנוע, בטח ביחס לתהילה לה הוא זכה בשנה האחרונה. "אלוקים יקר, מה שלומך?", כתב בשנה האחרונה בחשבון שלו, וקידש שם שמיים. "סתם רציתי להגיד תודה רבה על כל העזרה. בטח כולם פונים אלייך בתלונות וככה גם אני, מה נעשה למי נבכה? למי נצרח? כל בוקר כשאני מניח תפילין, אני מרים עיניים לשמיים, בתקופה קשה אני קודם כל מתחיל בתלונות. בתקופה טובה מתחיל קודם בשבחים ותודות. לאחרונה למדתי שגם בתקופה ה'מאתגרת' שאני עובר לאחרונה קודם כל להתחיל בתודה רבה. האמת? שאני כל כך מתחזק בתקופה הזאת, למדתי כל כך הרבה דברים וראיתי ניסים בכמויות שאני לא יודע איך להסביר אותם! אז החלטתי לכתוב פה, דווקא פה, להאדיר תורתך, להפיץ ניסיך, להגדיל שמך, להודות לך! תודה לך אבא".

תגיות:שלומי יפרחסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה