קשב וריכוז

הילדים סובלים מהפרעות קשב וריכוז? אלו 3 הצמחים (המפתיעים) שיכולים לעזור

שלושה צמחים בלתי מוכרים נמצאו כמסייעים ביותר בהפרעות קשב וריכוז. אם הילד שלכם סובל מהתופעה גם כן, כדאי שתתנו לזה צ'אנס

אא

יותר ויותר מקרים של הפרעות קשב וריכוז מתרחשים בארץ, ולמעשה, על פי נתונים רישמיים באתר משרד הבריאות עולה כי 10% מכלל הילדים בגילאי 5-12 סובלים מהם. 

אמנם בבתי המרקחת מציעים שלל תרופות לטיפול בתופעה הכאובה, אך כמו בכל התרופות גם בתרופות הללו יש תופעות לוואי, ולא פעם הן גורמות לילדים לעייפות ושינה במקום לעירנות. 

אבל אל דאגה. אם חשבתם שתרופות זה הפיתרון היחידי הרי שטעות בידיכם. הקב"ה הרי לא מביא 'מכה' לפני שהוא בורא את התרופה שלה בעולם, ואנחנו רק צריכים לחפש מספיק טוב ולחקור, כדי למצוא את היתרונות הבריאותיים וסגולות המרפא שיש בכל מה שצומח כאן סביבנו. 

מחקר שפורסם בשנת 2007 מצא שלושה צמחים שעוזרים להתגבר על בעיות קשב וריכוז - כשותית (באנגלית: Humulus Lupulus) פסיפלורה אינקרנטה וסקוטלריה אמריקנית. 

בכל שלושת הצמחים הללו נמצאו רכיבים בעלי תכונות מרגיעות, במיוחד כשזה נוגע לאי שקט וחרדות. במקרים אחדים כשות הוכחה כמסייעת גם בשיפור של איכות השינה. 

בשנת 2020 חוקרים מאוניברסיטת פנסילבניה שחקרו את הפסיפלורה אינקנטה, גילו כי היא מצוינת בהעלמת תסמינים של דיכאון ומתח נפשי אצל ילדים ומבוגרים גם יחד. כמו כן, נסיינים שלקחו תמצית שלה לפני מבחן ארוך וקשה, הצליחו לעבור אותו בהצלחה ובעירנות, לעומת אלו שלא לקחו את התמצית. 

בסקוטלריה גילו החוקרים רכיבים בשם נוירוטרנסמיטורים, שמסייעים בתקשורת בין החלקיקים השונים במוח ואף משפיעים על מצבי הרוח. 

תגיות:ריכוזתרופות סבתאצמחיםהפרעות קשב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה